کد خبر : 3046
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

بازدید مدیر کل اداره ورزش از استخر گلستان چه مشکلی را حل کرد؟

بازدید مدیر کل اداره ورزش از استخر گلستان چه مشکلی را حل کرد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز، سالهاست یکی از گلایه های مردم تعطیلی و بلاتکلیفی تنها استخر کوی گلستان است که بخاطر بی تدبیری مسولان اداره ورزش و به لطف سارقان میلیاردها تومان خسارت دیده و اکنون در حال ویرانی است. در این مدت و بعد از بی تفاوتی فراوان متولی این استخر یعنی اداره

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز، سالهاست یکی از گلایه های مردم تعطیلی و بلاتکلیفی تنها استخر کوی گلستان است که بخاطر بی تدبیری مسولان اداره ورزش و به لطف سارقان میلیاردها تومان خسارت دیده و اکنون در حال ویرانی است.

در این مدت و بعد از بی تفاوتی فراوان متولی این استخر یعنی اداره ورزش، با پیگیری فرماندار سال قبل مدیر کل اداره ورزش استان تهران از این مجموعه بازدید کرد و پیرو این بازدید و وعده های که داده شد امید این بود که این استخر دوباره سرپا شود

اما حالا با گذشت یکسال از این بازدید و نگاهی به وضعیت استخر خلیج فارس گلستان، نشان می دهد هیچ فایده و خاصیتی برای این استخر نداشته است و در همچنان روی پاشنه قبلی می چرخد.

از آنجایی اداره ورزش ثابت کرده است توانایی نگهداری و بازسازی این استخر را ندارد تنها امید مردم این است که با کمک فرماندار این استخر به مالک اصلی خود یعنی شهرداری واگذار شود تا هر چه زودتر شاهد راه اندازی آن باشیم.

#سپیده نیوز

#سمت مردم

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.