کد خبر : 3383
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹

بازدید فرماندار اسلامشهر و مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از آخرین وضعیت پروژه های مسکن شهرستان

بازدید فرماندار اسلامشهر و مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از آخرین وضعیت پروژه های مسکن شهرستان

حسین حبیبی: احداث ۲۷۵۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در اسلامشهر بزودی آغاز می شود به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ،فرماندار اسلامشهر و حسین جنتی مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران عصر امروز از آخرین وضعیت پروژه های ساخت مسکن شهرستان از جمله طرح های نهضت ملی و اقدام‌ملی مسکن بازدید کردند.

حسین حبیبی: احداث ۲۷۵۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در اسلامشهر بزودی آغاز می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ،فرماندار اسلامشهر و حسین جنتی مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران عصر امروز از آخرین وضعیت پروژه های ساخت مسکن شهرستان از جمله طرح های نهضت ملی و اقدام‌ملی مسکن بازدید کردند.
🔹️به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر حسین حبیبی به بازدید انجام شده از زمین طرح نهضت ملی مسکن در کمربندی الغدیر اشاره کرد و گفت: با برطرف شدن موانع، پیمانکاران مربوط به ساخت ۲۷۵۰واحد مسکونی این‌طرح انتخاب شدند و بزودی شاهد آغاز ساخت این واحدها خواهیم بود.
🔹️وی همچنین با بیان‌اینکه ۲۰۰ واحد از پروژه ۸۰۰ واحدی طرح اقدام ملی مسکن در واوان(پروژه سپهبد شهید حاج قاسم‌سلیمانی) بیش از ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد‌ و بعضی از واحدها نیز تکمیل شده، افزود: مقرر شد مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران پیگیری لازم را جهت تامین منابع مالی جهت تسریع در تکمیل ۶۰۰ واحد دیگر این طرح که قریب به ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد انجام دهند.
🔹️فرماندار اسلامشهر همچنین به بازدید صورت گرفته از مسجد جامع امیر المومنین(ع) و یادمان شهدای گمنام مسکن‌مهر ضیاء آباد نیز اشاره کرد و گفت: کمک به توانمندسازی و ایجاد درآمد برای این مسجد از طریق احداث واحدهای تجاری و تامین بخشی از اعتبار مورد نیاز تکمیل یادمان شهدای گمنام مسکن مهر توسط اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از جمله نتایج این بازدید بود.

#سپیده نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.