کد خبر : 1553
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳

آماده باش کامل اکیپ خدمات شهری در زمان بارش نزولات آسمانی

آماده باش کامل اکیپ خدمات شهری در زمان بارش نزولات آسمانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز،معاون خدمات شهری شهرداری اسلامشهر از آماده باش کامل اکیپ خدمات شهری جهت جلوگیری از آبگرفتگی معابر در زمان بارش نزولات آسمانی خبر داد. به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، گنجه معاون خدمات شهر و امور مناطق شهرداری اسلامشهر با اعلام این خبر گفت: با توجه به هشدارهای هواشناسی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز،معاون خدمات شهری شهرداری اسلامشهر از آماده باش کامل اکیپ خدمات شهری جهت جلوگیری از آبگرفتگی معابر در زمان بارش نزولات آسمانی خبر داد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، گنجه معاون خدمات شهر و امور مناطق شهرداری اسلامشهر با اعلام این خبر گفت: با توجه به هشدارهای هواشناسی و در جهت جلوگیری از آبگرفتگی معابر و انسداد کانال ها و مسیل ها در زمان بارش نزولات آسمانی و پیشگیری از وقوع حوادث ، اکیپ خدمات شهری و ناحیه ویژه شهرداری اسلامشهر و همچنین نیروهای مستقر در نواحی مناطق ششگانه شهری به صورت شبانه روزی در آماده باش کامل هستند.

وی در ادامه افزود: پاکسازی کانال ها و انهار سطح شهر و تخلیه سپتیک ها از انباشت زباله، به صورت مستمر در حال انجام است تا در زمان بارش برف و باران با مشکل آبگرفتگی معابر روبرو نشویم .

#سپیده_نیوز
#سمت_مردم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.