کد خبر : 1690
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶

امتیاز دادن های بی حساب در پرند صدای شیخ حسن را هم درآورد/ باج دادن به خاطر ترس از تریبون داران!

امتیاز دادن های بی حساب در  پرند صدای شیخ حسن را هم درآورد/ باج دادن به خاطر ترس از تریبون داران!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز،شیخ حسن هم بعد از مدت‌های طولانی افاضات سیاست زده و بی فایده و حرف‌هایی که ربطی به مردم نداشت، بالاخره صدایش درآمد و در لفافه نکاتی درباره ویژه خواری‌های شکل گرفته در پرند گفت که تن هرکسی را می لرزاند. 💠 مدتهاست که در شهر پرند حرف و

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز،شیخ حسن هم بعد از مدت‌های طولانی افاضات سیاست زده و بی فایده و حرف‌هایی که ربطی به مردم نداشت، بالاخره صدایش درآمد و در لفافه نکاتی درباره ویژه خواری‌های شکل گرفته در پرند گفت که تن هرکسی را می لرزاند.

💠 مدتهاست که در شهر پرند حرف و حدیث هایی پیرامون برخی چهره های خاص و ویژه خواری های حیرت انگیز مطرح است اما سخنان اخیر نوروزی مهر تاییدی بر آنها زد تا شایعات را تا مرز تبدیل شدن به خبرهای واقعی ببرد

💠 او در یادداشتی کوتاه و اشاراتی روشن، از مسئولانی گفت که به خاطر بزدلی و ترس مجبور هستند دهان صاحبان تریبون ها را ببندند و سخنان آنها را به نفع خود بخرند. اگر چه نمی توان به صراحت فهمید منظور شیخ حسن چه کسی یا چه کسانی بوده است اما می شود متوجه شد که خبرهای تلخی در جریان است.

💠 نوروزی درحالی امتیازهای داده شده را به سخره گرفت که به فقر گسترده و نیازهای وسیع شهروندان این منطقه اشاره کرد و برای نمونه گفت:« در حالیکه هستند هزاران خانوار معلول وبیوه زن فقیر، خانواده های معظم ایثارگران جانبازان و آزادگان ، هنرمندان بیش از پنجاه سال سابقه کار و مستاجر و ده ها روحانی و طلبه زحمت کش فرهنگی با دست های خالی در مدارس امین و غیره که میتوانند هزاران کار فرهنگی در شهر انجام دهند»

💠 نوروزی اینگونه خوردن اموال را به نوش جان کردن یونجه بهاری توسط شترها تشبیه کرد تا بخواهد تاکید کند این خوردن ها برای بعضی هم آسان است و هم گوارا در حالی که این همه نیازمند در همان شهر مستحق دریافت امتیازها و کمک ها هستند.

💠 او البته چندان وارد جزئیات نشد اما کدهایی داد که حتی بی خبران هم می توانند چیزهایی بفهمند. نوروزی نوشته است:« در حالی که یک نفر با بیش از ۵۰ واحد تجاری و دکه ونانوایی که به نیت ارزان فروشی برای مهر نشینان طراحی و ساخته شده است را مال خود کرده و مغرورانه می تازد و خبر می دهند هر روز مسافرت های پروازی می‌رود» .

💠 به زعم شیخ حسن، آنهایی که این امتیازات را می دهند مسئولانی هستند که ریگی به کفش دارند و برای ساکت کردن صاحبان تریبون ها این باج دادن ها را عملیاتی می کنند.

💠 به نظر شما منظور شیخ حسن چه کسانی هستند؟ شرکت عمران حاضر است که بگوید چگونه و به چه کسی این امتیازها را واگذار کرده است؟

#سمت مردم

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.