کد خبر : 2427
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶

امام جمعه نسیم شهر چگونه خبرسازی کرد

امام جمعه نسیم شهر چگونه خبرسازی کرد

امام جمعه نسیم شهر چگونه خبرسازی کرد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز،یکی از کارکردهای اصلی تریبون نماز جمعه، تقویت وحدت در جامعه بدون وابستگی به جناح های سیاسی است‌ اما برخی ائمه جمعه آنقدر در حمایت از یک جناح تخت گاز می روند که از آن طرف بام سقوط می کنند. نمونه آن،

امام جمعه نسیم شهر چگونه خبرسازی کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز،یکی از کارکردهای اصلی تریبون نماز جمعه، تقویت وحدت در جامعه بدون وابستگی به جناح های سیاسی است‌ اما برخی ائمه جمعه آنقدر در حمایت از یک جناح تخت گاز می روند که از آن طرف بام سقوط می کنند.

نمونه آن، سخنان امام جمعه نسیم شهر درباره رئیس جمهوری پیشین بود که او را «پدر داعش» خطاب کرد و همین یک جمله ساده او را به صدر اخبار رساند تا جایی که در رسانه ها وی به یک چهره خبر ساز تبدیل شد.

البته بعد از فراگیر شدن این خبر، او صحبت های خود را اینگونه اصلاح کرد « رئیس جمهور سابق برادر داعش بود چون آمریکایی ها پدر داعش بودند» و همین جمله باعث شد تا او بیشتر به چهره خبر ساز تبدیل شود. وی در مجامع دیگری هم حرفهای تندی علیه رییس جمهور سابق زده بود، انگار نه انگار همه روسای جمهور قبلی مانند آقای رییسی منتخب مردم بودند و از رهبری انقلاب حکم تنفیذ گرفته اند!

خلاصه این که در سال قبل هرکسی به نحوی بهارستان را به صدر رسانه ها رسانده که شاید سهم افرادی با مسند امامت جمعه کمتر از سایر سوژه سازان نباشد.

#سپیده نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.