کد خبر : 2991
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱

افشاگری های شیخ حسن و دفاع عجیب امام جمعه پرند

افشاگری های شیخ حسن و دفاع عجیب امام جمعه پرند

جنجال رسانه ای بین دو شیخ؛داستان دکه ها همچنان در ابهام به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز،چند روز پیش بود که شیخ حسن نوروزی همانند همه ادوار قبل، همین که به سرازیری انتخابات نزدیک می شود، به یکباره کلامش روان شده و دست به افشاگری های خاص می زند. افشاگری هایی که معمولا کارکردی

جنجال رسانه ای بین دو شیخ؛داستان دکه ها همچنان در ابهام

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز،چند روز پیش بود که شیخ حسن نوروزی همانند همه ادوار قبل، همین که به سرازیری انتخابات نزدیک می شود، به یکباره کلامش روان شده و دست به افشاگری های خاص می زند. افشاگری هایی که معمولا کارکردی تبلیغاتی دارند و هرگز به ثمری مناسب نمی رسند.

💠 با این حال اما تازه ترین افشاگری او کسی را نشانه گرفته که قطعا هیچکس جز یک روحانی و آن هم یک روحانی مجلس نشین نمی توانست وارد حریم آن شود. انتقاد صریح از امام جمعه پرند که در ماه های گذشته پیام گلستان نیز درباره واگذاری بیش از هفتاد دکه و واحد تجاری در شهر پرند گزارش مفصلی زد اما همچنان خبری از روشنگری و معلوم شدن محل هزینه کرد درآمدهای ناشی از این محل نیست

💠 این در حالیست که حجت الاسلام کاظمی امام جمعه پرند که ظاهرا از متلکهای نوروزی عصبانی شده روز گذشته در جلسه شورای اداری، شیخ حسن را به جنجال سازی های بی فایده متهم کرد و با این حال هیچ توضیحی درباره درآمدهای ناشی از واگذاری دکه ها نداد. او حتی نگفت که بر مبنای کدام قانون و بر اساس کدام اصول اداری و اجرای جمهوری اسلامی ایران توانسته وارد این حوزه شود.

💠 البته این ابهام نیز در میان مردم مطرح است که چطور می شود یک امام جمعه با این سن و سال تاکنون مهمترین دستورات و فرامین مقام معظم رهبری به ائمه جمعه را مطالعه نکرده و همچنان در مسایلی که هیچ ارتباط شکلی و محتوایی با حوزه کاری او ندارد مداخله می کند.

💠 این کنش ها و واکنش ها ادامه پیدا کرد تا شامگاه یکشنبه که دفتر نوروزی به سیاق گذشته دست به قلم شد و پیامی برای خاتمه دادن به این غائله منتشر کرد.در این پیام با تاکید بر یک جمله مهم از رهبری مبنی بر «ضرورت پرهیز ائمه جمعه از ورود به مباحث اقتصادی» وارد مباحث جنجالی تازه ای شده است.

💠 در همان نخستین سطر از این بیانیه، دفتر شیخ حسن سراغ اصلی ترین سوال از امام جمعه پرند رفته و می پرسد: چرا بعد از گذشت ماهها هنوز تکلیف درآمد و خرجکرد دکه های تجاری ، بازارچه برکت و نانوایی ها از سوی امام جمعه پرند مشخص نشده است ؟

💠 این سخن دفتر نوروزی ناظر بر کار عجیبی است که ظاهرا امام جمعه پرند با همکاری شرکت عمران انجام داده و علاوه بر یک بازارچه و چند نانوایی، دست به واگذاری دکه های سطح شهر هم زده است. البته در این جا لازم بود نوروزی به عنوان نماینده مردم یقه شرکت عمران را هم بگیرد و بپرسد که بر مبنای کدام قانون و دستور العمل اینگونه ولخرجی کرده و اموال ملت را در اختیار یک شخص با هر لباس و جایگاهی قرار داده است.

💠 شیخ حسن که شهرت جهانی در حوزه شلوغ کاری دارد، و در کارنامه خود عنوان «امام جمعه » را نیز یدک می کشد،‌ این بار دفتر او با صراحت از امام جمعه پرند اینگونه می پرسد :«پدر معنوی شهر ما بجای پاسخگویی و شفافیت با فرافکنی اشاره به پیگیری مسائل خصوصی توسط نماینده مجلس نموده است که ما در محضر مردم، مصرانه تقاضا داریم برای اثبات ادعایشان به صورت شفاف، مکتوب و مستند مسائل خصوصی ذکر شده را برای عموم مردم شفاف سازی کنند.»

💠 این اتفاق در شرایطی رخ می دهد که در همان شهر پرند جمع قابل توجهی از شهروندان در سخت ترین شرایط اقتصادی زندگی می کنند واحتمالا حتی برای خرید یک قرص نان هم مشکل دارند آن وقت امام جمعه پرند با گشاده دستی مدیران معلوم الحال شرکت عمران با در اختیار داشتن ظرفیت های اقتصادی و تجاری بیت المال معلوم نیست مشغول خدمت گذاری در کدام جبهه هستند.

#سپیده نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.