کد خبر : 2681
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۰:۱۹

افزایش بی‌ضابطه شهریه باشگاه‌های ورزشی

افزایش بی‌ضابطه شهریه باشگاه‌های ورزشی

افزایش بی‌ضابطه شهریه باشگاه‌های ورزشی؛خشکاندن ریشه ورزش در بهارستان به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز،گذشت زمانی که می گفتند ورزش هایی مثل اسکی و سوارکاری مخصوص بچه پولدارهاست. الان شرایط طوری شده که دیگر تقریبا همه رشته های ورزشی برای بچه پولدارهاست. باور ندارید؟ 💠 پس باید به این خبر اشاره کنیم که شهریه

افزایش بی‌ضابطه شهریه باشگاه‌های ورزشی؛خشکاندن ریشه ورزش در بهارستان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز،گذشت زمانی که می گفتند ورزش هایی مثل اسکی و سوارکاری مخصوص بچه پولدارهاست. الان شرایط طوری شده که دیگر تقریبا همه رشته های ورزشی برای بچه پولدارهاست. باور ندارید؟

💠 پس باید به این خبر اشاره کنیم که شهریه مدارس فوتبال، سالن های بدنسازی، استخرها و سالن های فوتسال و همچنین مجموعه های ورزشی 100 درصد گران تر خواهد شد. هر چند مسئولان اداره ورزش بهارستان زیر بار آن نمی روند و می گویند غیر قانونی است اما حداقل در رابطه با باشگاه های ورزشی گلستان، نسیم شهر و صالحیه تایید شده است.

💠 به هرحال این بدان معناست که اگر به یک باشگاه 400 هزار تومان شهریه می دادید الان باید 400 هزار تومان دیگر هم روی آن بگذارید. در شرایط کنونی بحران ورزش نکردن در بهارستان به دلیل سرانه ورزشی ناکافی، نبود فضای مناسب و نبود امکانات درخور برای تمرین و ورزش گسترده است. حالا هم با افزایش 100 درصدی شهریه ها جمعیت فراری از ورزش بیشتر خواهد شود.

💠 البته برخی صاحبان باشگاه و مدیران ورزشی و غیرورزشی منتظر افزایش ابلاغ شهریه نمی مانند و هر وقت بخواهند بدون دردسر شهریه ها را بیشتر می کنند و در پاسخ به این پرسش که دلیل این افزایش چیست، هزار بهانه و دلیل ردیف می کنند. شهریه ها در برخی از باشگاه ها به شکلی خودجوش افزایش یافته که کاملا غیرقانونی است.

💠 افزایش شهریه باشگاه ها یک طرف، افزایش سرخود آن از سویی دیگر نه تنها خیل عظیم مشتاقان و علاقه مندان به ورزش را فراری می دهد بلکه باعث می شود استعدادهای زیادی نیز هدر بروند و این یعنی خشکاندن ریشه ورزش.

💠 حداقل توقع این است که اگر اداره ورزش راست می گوید و این افزایش قیمت ها غیر قانونی است پس واحد بازرسی خود را وارد موضوع کند تا با عاملان این گرانی برخورد کنند. بالاخره بد نیست این اداره یک تکانی به خود بدهد تا وجود آن حس شود.

#سپیده نیوز

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.