کد خبر : 3226
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴

افتتاح پروژه فیبر نوری اسلامشهر با ۵ میلیارد و ۸۰۰‌میلیون‌تومان اعتبار

افتتاح پروژه فیبر نوری اسلامشهر با ۵ میلیارد و ۸۰۰‌میلیون‌تومان اعتبار

فرماندار اسلامشهر: با بهره برداری از پروژه فیبر نوری شاهد ارتقاء زیرساخت‌های ارتباطی خواهیم بود به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، بهره برداری از پروژه فیبرنوری شهرستان اسلامشهر با برگزاری مراسمی با حضور حسین حبیبی فرماندار شهرستان و سید علی ملک جعفریان مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران آغاز شد. 🔹به گزارش روابط عمومی

فرماندار اسلامشهر: با بهره برداری از پروژه فیبر نوری شاهد ارتقاء زیرساخت‌های ارتباطی خواهیم بود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، بهره برداری از پروژه فیبرنوری شهرستان اسلامشهر با برگزاری مراسمی با حضور حسین حبیبی فرماندار شهرستان و سید علی ملک جعفریان مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران آغاز شد.
🔹به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر حسین حبیبی در سخنانی در این مراسم بر ضرورت توجه به رفع مشکلات و معضلات مردم توسط مسؤلان، اظهار داشت: در شرایط خاصی که بر کشور حاکم است، برای رفع مشکلات مردم هر یک از مسئولان هر خدمتی که می توانند باید ارائه دهند تا طبق فرمایشات مقام معظم رهبری دو مولفه ایمان و امید در جامعه افزایش یابد.
🔹وی با بیان اینکه جلب رضایت مردم با خدمات رسانی مطلوب و رفع مشکلات آنان به دست می آید، گفت: امروز با ایجاد شبکه فیبر نوری بستر مناسبی در حوزه زیرساخت‌های ارتباطی شهرستان به وجود آمده که می‌تواند زمینه رشد و شکوفایی بسیاری از فعالیت‌ها و کسب و کارها را فراهم کند.
🔹فرماندار اسلامشهر افزود: مردم ولایتمدار شهرستان اسلامشهر همواره با صبر و شکیبایی و نجابت سخنی ها را تحمل کردند و با وحدت و همدلی که در بین مسؤولان شهرستان حاکم است در جهت رفع مسائل و مشکلات از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.
🔹گفتنی است دراین مراسم ‌ضمن تجلیل از خانواده شهید علی حسین جعفری و برقراری ارتباط تصویری با سه مرکز مشترک مخابرات اسلامشهر، خدمات دهی به بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ مشترک بر پهنای باند پر سرعت FTTH که زیر ساخت های آن با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در شهرستان ایجاد شده آغاز گردید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.