کد خبر : 4970
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵

افتتاح مرکز آموزش تخصصی آتش نشانی شهرستان‌های استان تهران در اسلامشهر

افتتاح مرکز آموزش تخصصی آتش نشانی شهرستان‌های استان تهران در اسلامشهر

مرکز آموزش های تخصصی آتش نشانی شهید محمود رضا بیضایی در مجاورت ساختمان ایستگاه شماره ۶ شهرداری اسلامشهر در شهرک قائمیه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان احداث و تجهیز شده و از این پس آموزش های تخصصی و ضمن خدمت برای پرسنل سازمان های آتش نشانی شهرداری های شهرستان های استان تهران توسط کارشناسان و مدرسان باتجربه سازمان آتش نشانی شهرداری اسلامشهر، ارائه می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، نخستین مرکز آموزش تخصصی آتش نشانی شهرستان های استان تهران، صبح‌امروز با حضور غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران و حسین حبیبی فرماندار شهرستان اسلامشهر، افتتاح و مورد بهره برداری قرارگرفت.

🔹مرکز آموزش های تخصصی آتش نشانی شهید محمود رضا بیضایی در مجاورت ساختمان ایستگاه شماره ۶ شهرداری اسلامشهر در شهرک قائمیه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان احداث و تجهیز شده و از این پس آموزش های تخصصی و ضمن خدمت برای پرسنل سازمان های آتش نشانی شهرداری های شهرستان های استان تهران توسط کارشناسان و مدرسان باتجربه سازمان آتش نشانی شهرداری اسلامشهر، ارائه می شود.
🔹در حاشیه افتتاح این مرکز آموزشی، که امام‌جمعه اسلامشهر، معاون عمرانی فرماندار، شهردار، رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر نیز حضور داشتند بهره برداری از نخستین نردبان بلند ۳۲ متری سازمان آتش نشانی شهرداری اسلامشهر که از مجهزترین و بروزترین دستگاه های مورد استفاده در ماموریت های امدادی است و با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان از محل منابع مالی شهرداری اسلامشهر خریداری شده آغاز شد.

.تاکید فرماندار اسلامشهر بر ضرورت تامین‌نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز ایستگاههای آتش نشانی شهرستان

 

فرماندار اسلامشهر بر ضرورت تامین ‌نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز ایستگاههای آتش نشانی شهرستان تاکید کرد.

🔹حسین حبیبی که در مراسم‌گرامیداشت روز آتش نشان که با حضور غراوی معاون عمرانی استاندار تهران برگزار شد سخن میگفت ضمن تبریک روز آتش نشان اظهار داشت: در زمان وقوع حوادث مختلف و حریقها که معمولا همه از صحنه فرار می کنند این آتش نشانان فداکار هستند که برای نجات دیگران به دل آتش می روند.

🔹وی با اشاره به اهمیت تامین تجهیزات و امکانات مورد نیاز آتش نشانان در سطح شهرستان‌گفت: ماموران شاغل در ایستگاههای آتش نشانی اسلامشهر، چهاردانگه و احمد آباد مستوفی همگی سرمایه های ارزشمند شهرستان به شمار می روند و برای حفظ سلامتی و جان این عزیزان در ماموریتها باید تمامی امکانات مورد نیاز آنها تامین شود.

🔹فرماندار شهرستان در ادامه با بیان اینکه سازمان آتش نشانی شهرداری اسلامشهر در صورت نیاز از ظرفیت لازم برای خدمات دهی به شهرهای غرب و جنوب غرب استان تهران برخوردار است، گفت: پیگیری های لازم برای صدور مجوز جذب نیروی انسانی مورد نیاز این سازمان از استانداری تهران و وزارت کشور در حال انجام است.

🔹در بخش دیگری از این‌مراسم که امام جمعه، رئیس دادگستری، دادستان، فرمانده سپاه اسلامشهر، معاون عمرانی فرماندار، شهردار، رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر نیز حضور داشتند، از جمعی از آتش نشانان فداکار شهرستان تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.