کد خبر : 3079
تاریخ انتشار : جمعه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵

اعمال نرخ جدید کرایه حمل و نقل عمومی اسلامشهر از اول اردیبهشت

اعمال نرخ جدید کرایه حمل و نقل عمومی اسلامشهر از اول اردیبهشت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز، رئیس سازمان مدیریت حمل‌ و نقل بار و مسافر شهرداری اسلامشهر از اعمال نرخ‌های جدید از اول اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: دیگر کرایه ۲ نرخی نخواهیم داشت. حسن گلیج روز جمعه اظهار داشت: اعلام نرخ جدید کرایه‌ها در اسلامشهر همزمان با سراسر کشور انجام می‌شود و بر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز، رئیس سازمان مدیریت حمل‌ و نقل بار و مسافر شهرداری اسلامشهر از اعمال نرخ‌های جدید از اول اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: دیگر کرایه ۲ نرخی نخواهیم داشت.

حسن گلیج روز جمعه اظهار داشت: اعلام نرخ جدید کرایه‌ها در اسلامشهر همزمان با سراسر کشور انجام می‌شود و بر این اساس نرخ‌های جدید کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری اسلامشهر از اول اردیبهشت اجرایی می‌شود.

وی افزود: کرایه‌های دونرخی برای زمان شیوع کرونا بود که رانندگان به دلیل رعایت فاصله اجتماعی می‌توانستند به جای ۴ نفر ۳ نفر مسافر سوار کنند.

به گفته گلیج، پس از فروکش کردن کرونا به این ترتیب دیگر ۲ نرخ برای تاکسی‌ها و ون‌ها با سه مسافر و چهار مسافر نداریم و کرایه های دو نرخی از برچسب تاکسی‌ها حذف شدند.

این مسئول در مورد میزان افزایش کرایه‌ها نیز خاطرنشان کرد: نرخ کرایه‌ها در اسلامشهر بصورت میانگین ۲۷ درصد افزایش داشته است.

اسلامشهر با بیش از ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب تهران قرار دارد.

سپیده نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.