کد خبر : 4294
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳

اضافه شدن 114 کلاس درس جدید در اسلامشهر

اضافه شدن 114 کلاس درس جدید در اسلامشهر

آغاز بهسازی و زیباسازی مدارس ابوریحان و نوردانش به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ،سفر استانی دولت سیزدهم به اسلامشهر مصوبات زیادی داشت اما یکی از مهمرین آنها که در پاسخ به یک بحران بزرگ انجام شد، تامین اعتبار برای تخریب و نوسازی پنج مدرسه فرسوده و مقاوم سازی دو مدرسه قدیمی بود. اکبر

آغاز بهسازی و زیباسازی مدارس ابوریحان و نوردانش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ،سفر استانی دولت سیزدهم به اسلامشهر مصوبات زیادی داشت اما یکی از مهمرین آنها که در پاسخ به یک بحران بزرگ انجام شد، تامین اعتبار برای تخریب و نوسازی پنج مدرسه فرسوده و مقاوم سازی دو مدرسه قدیمی بود.


اکبر قنبری،‌مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در حاشیه بازدید از روند ساخت این مدارس که به همراه دکتر عباس زارع،‌مدیر کل  نوسازی مدارس کشور انجام شد، با اعلام این موضوع به خبرنگار ما گفت:
مدت کوتاهی بعد از انجام سفر استانی رئیس جمهوری، با پیگیری های انجام شده که توسط آموزش و پرورش و با حمایتهای بی دریغ آقای  شریفیان به عنوان نماینده و آقای حبیبی به عنوان فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش صورت گرفت، اعتبار مورد نیاز برای تخریب و نوسازی و مقاوم سازی مدارس تخصیص پیدا کرد.
به گفته آقای قنبری، همین حالا بخش عمده این کار انجام شده تا جایی که در بعضی از مدارس شاهد اجرای هفتاد درصدی پروژه هستیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر همچنین از ورود نیکوکاران و خیرین مدرسه ساز در کمک به تکمیل و تجهیز این مدارس خبر داد و گفت که توافق نامه های این کار امضا شده و شاهد تسریع پروژه ها با کمک خیرین خواهیم بود.


او همچنین خبر خوش دیگری هم داد که از نوسازی،‌مقاوم سازی و زیباسازی دو مدرسه قدیمی اسلامشهر حکایت داشت.
قنبری در این باره به هنرستان ابوریحان در محله موسی آباد و مدرسه نوردانش در شهرک امام حسین اشاره کرد و گفت این مدارس هم برای استفاده داشن آموزان در اوایل سال تحصیلی جدید زیباسازی و مقاوم سازی می شود که در بازدید رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور ایشان قول مساعد درا ین زمینه داده اند.


با این حساب در سال تحصیلی جدید علاوه بر افزوده شدن 114 کلاس جدید به جمع کلاس های مدارس اسلامشهر، شاهد نوسازی و بهسازی برخی مدارس دیگر نیز خواهیم بود.

#سپیده نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.