کد خبر : 3122
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶

اسلامشهر میزبان سه رشته از المپیاد کشف استعدادهای ورزشی استان تهران

اسلامشهر میزبان سه رشته از المپیاد کشف استعدادهای ورزشی استان تهران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ،جلسه هماهنگی میزبانی اسلامشهر در «المپیاد استعداد های برتر»با حضور کرمعلی ایرجی معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و روسای هیئت‌های ورزشی استانی و شهرستانی بوکس، بدمینتون و شمشیربازی در دفتر فرماندار شهرستان برگزار شد. ▪️ فرماندار و رئیس شورای ورزش و جوانان شهرستان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ،جلسه هماهنگی میزبانی اسلامشهر در «المپیاد استعداد های برتر»با حضور کرمعلی ایرجی معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و روسای هیئت‌های ورزشی استانی و شهرستانی بوکس، بدمینتون و شمشیربازی در دفتر فرماندار شهرستان برگزار شد.

▪️ فرماندار و رئیس شورای ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر در این جلسه با تاکید بر ضرورت گسترش زیر ساخت های ورزشی گفت: با توجه به محدودیت های موجود در منابع دولتی، باید بیش از گذشته از ظرفیت بخش خصوصی و مردمی در ساخت فضاهای ورزشی جدید و حمایت از ورزشکاران و تیم های ورزشی کمک گرفت.

▪️در ادامه این جلسه ایرجی معاون امور ورزش اداره کل نیز هدف از برگزاری این المپیاد ورزشی را شناسایی نخبگان ورزشی دانست و گفت: برترینهای استان تهران به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

▪️وی افزود: اسلامشهر در ۱۲ رشته جهت میزبانی اعلام آمادگی کرده بود که در نهایت میزبانی مسابقات استانی المپیاد استعداد های برتر در رشته های بوکس، بدمینتون و شمشیر بازی به این شهرستان اختصاص یافت.

#سپیده_نیوز
#سمت_مردم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.