کد خبر : 4029
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸

اسلامشهر در سیطره مهندسان غیربومی

اسلامشهر در سیطره مهندسان غیربومی

🔺 استاندار تهران: بومی شدن مهندسان ناظر در ارتقای کار آنها موثر است به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، استاندار تهران در حاشیه بازدید از وضعیت پروژه های انبوه سازی اسلامشهر، خواستار بومی شدن فعالیت نظام مهندسی شد. ▪️ فخاری ضمن بی معنی دانستن جابه جایی زودهنگام مهندسان گفت: اگر حضور و فعالیت

🔺 استاندار تهران: بومی شدن مهندسان ناظر در ارتقای کار آنها موثر است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، استاندار تهران در حاشیه بازدید از وضعیت پروژه های انبوه سازی اسلامشهر، خواستار بومی شدن فعالیت نظام مهندسی شد.

▪️ فخاری ضمن بی معنی دانستن جابه جایی زودهنگام مهندسان گفت: اگر حضور و فعالیت مهندسان ناظر بومی شود، در حوزه هزینه‌هایشان صرفه‌جویی شده و در ارتقاء دانش حرفه‌ای آن‌ها مؤثر است.

▪️ این در حالی است که بسیاری از مهندسان ناظر فعال در شهرستان اسلامشهر را شرکت‌های حقوقی تهرانی و مهندسان غیربومی پایتخت تشکیل می دهند. در شرایطی این اتفاق رخ داده که هیچکدام از مهندسان اسلامشهری اجازه فعالیت در تهران را ندارند و برخی از آنها می گویند این گونه تقسیم کار ناعادلانه و رانتی است که باعث کاهش فعالیت مهندسان بومی اسلامشهری شده و کارهای بزرگ و پرحجم را به دامن مهندسان غیربومی و شرکتهای حقوقی سرازی می کند.

#سپیده_نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.