کد خبر : 2549
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۴

ادعای عجیب آمار بیکاری درباره رباط کریم

ادعای عجیب آمار بیکاری درباره رباط کریم

 ادعای عجیب آمار بیکاری درباره رباط کریم به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز،بانی اولیه این ادعای دهان پر کن کسی نبود جز استاندار سال گذشته هم مثل همه سالهای قبل ادعاهای بزرگی از سوی مسئولان مختلف مطرح شد که یکی از آنها ادعای عجیبی درباره آمار بیکاری در شهرستان رباط کریم بود که بازتاب‌های

 ادعای عجیب آمار بیکاری درباره رباط کریم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز،بانی اولیه این ادعای دهان پر کن کسی نبود جز استاندار سال گذشته هم مثل همه سالهای قبل ادعاهای بزرگی از سوی مسئولان مختلف مطرح شد که یکی از آنها ادعای عجیبی درباره آمار بیکاری در شهرستان رباط کریم بود که بازتاب‌های وسیعی پیدا کرد.
پیشین که حالا معاون رئیس جمهور هم هست. او مدعی شد که نه تنها رباط کریم بیکار ندارد بلکه هر کسی هم نیاز به شغل داشت می تواند در این شهرستان مشغول به کار شود.

کمی بعد از آن بود که رئیس جمهور هم در سفر به این شهرستان همان ادعا را تکرار کرد در حالی که هرگز کسی این موضوع را به دقت بررسی نکرد.

آخرین آمار های رسمی که از زبان مسئولان دولتی مطرح شده بود، تعداد بیش از سه هزار بیکار در رباط کریم را نشان می دهد که مربوط به دولت قبل می باشد. این در حالی است که اداره کار ادعا می کند تعداد زیادی شغل در دسترس دارد که هیچکس میلی به آنها نشان نمی دهد.

دربررسی میدانی و پرس و جو از بیکاران این واقعیت را اثبات می کند که: اولا شغل های موجود در دست و بال دولتی ها هیچ ربطی به واقعیت زندگی مردم ندارد و حقوق و مزایای آنها به قدری نیست که کفاف یک زندگی را بدهد.

ثانیا،‌ به گفته بیکاران،‌تا وقتی می شود با اسنپ زندگی بهتری گذراند چرا باید دست به دامان صاحب کارهایی شد که برای سود بیشتر اول به حقوق کارگر و کارمند خودشان فشار وارد می کنند؟

در نتیجه مشخص می شود که آمارها و ادعاهای آقای منصوری و بعد از آن آمارهای آقای رئیسی هم دقیقا منطبق بر همان تکنیک آماردهی آقای احمدی نژاد است. علی برکت الله.

#سمت مردم

#سپیده نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.