کد خبر : 3799
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲

ادامه روند اجرای «هرماه یک پروژه» / گشایش راهبردی ترین پروژه شهرداری پرند

ادامه روند اجرای «هرماه یک پروژه» / گشایش راهبردی ترین پروژه شهرداری پرند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، شهرداری پرند در ادامه شعار « هرماه یک پروژه» این بار مسیر دسترسی تازه‌ای برای این شهر ایجاد کرد که امروز با حضور رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت. این مسیر جدید، میدان آزادی پرند را به جاده قدیم ساوه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، شهرداری پرند در ادامه شعار « هرماه یک پروژه» این بار مسیر دسترسی تازه‌ای برای این شهر ایجاد کرد که امروز با حضور رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

این مسیر جدید، میدان آزادی پرند را به جاده قدیم ساوه متصل می کند که این کار باعث بهبود عبور و مرور در ورودی های شهر خواهد شد.

شهردار پرند در حاشیه آیین افتتاح این پروژه، گفت: تسهیل ترافیک ورودی شهرپرند از سمت جاده قدیم ساوه یکی از دغدغه های مهم شهرداری طی ماه های اخیر بود که با همراهی شورای شهر و تلاش همکارانمان در شهرداری توانستیم مسیر دسترسی جدیدی در این محدوده ایجاد کنیم.

اله یاری با اشاره به جمعیت روزافزون شهرپرند و نیاز مبرم این منطقه به توسعه راه ها و شریان‌های حیاتی شهر، افزود: احداث ورودی جدید از جمله وظایف شرکت عمران بود اما از آنجایی که این مجموعه درگیر پروژه های بزرگ طرح مسکن ملی است شهرداری وظیفه خود دانست تا در راستای ایجاد رضایتمندی در شهروندان به این کار مهم که از سالها پیش در طرح جامع شهر قرار داشت و مسکوت مانده بود دست بزند.

او در تشریح جزئیات پروژه مهم و شاخص دسترسی میدان آزادی پرند به جاده قدیم ساوه گفت: این مسیر به طول تقریبی ۱۵۰۰ متر در دو لاین رفت و برگشت و با اعتباری بالغ بر ۴۳۰ میلیارد ریال اجرایی شده است که بخشی از آن از محل مالیات برارزش افزوده تامین شده و بر همین اساس بنام بلوار شهدای مالیات نامگذاری شد. این پروژه در بهمن ماه گذشته کلنگ زنی شده بود و در کمتر از شش ماه آماده بهره برداری شد.

به گفته شهردار پرند، در جریان اجرای این پروژه اقدامات متنوعی رخ داد که مهمترین آنها عبارت اند از: جابه جایی تیرهای انتقال برق با همکاری اداره مربوطه، نصب تیرهای برق جدید و تامین روشنایی مسیر، اجرای جداول ، زیرسازی و آسفالت که به همراه خط کشی و رنگ آمیزی جداول جلوه متفاوتی به مسیر داده است. علاوه بر این نصب علائم ترافیک و مجموع اقدامات انجام شده باعث ایجاد یک راه دسترسی استاندارد و مطلوب برای استفاده شهروندان شده است.

#سپیده نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.