کد خبر : 4076
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰

ادامه بلاتکلیفی مالباختگان خرید حواله خودرو در اسلامشهر

ادامه بلاتکلیفی مالباختگان خرید حواله خودرو در اسلامشهر

🔺فریاد دادخواهی مالباختگان آروان خودرو به گوش مسئولان قضایی رسید به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، جمعی از مالباختگان شرکت آروان خودرو و کسانی که از خانواده شکرانه حواله خودرو خریداری کرده بودند، صبح روز دوشنبه در مقابل دادسرای ناحیه 32 تهران تجمع کردند. ➕ در این تجمع که با حضور تعداد قابل

🔺فریاد دادخواهی مالباختگان آروان خودرو به گوش مسئولان قضایی رسید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، جمعی از مالباختگان شرکت آروان خودرو و کسانی که از خانواده شکرانه حواله خودرو خریداری کرده بودند، صبح روز دوشنبه در مقابل دادسرای ناحیه 32 تهران تجمع کردند.

➕ در این تجمع که با حضور تعداد قابل توجهی از مالباختگان برگزار شد، خواسته ها و مطالبات خریداران حواله خودرو مطرح شد و آنها خواستار پیگیری دستگاه قضایی شدند.

➕ این افراد پیش از هرچیزی خواستار اطلاع رسانی دقیق پیرامون روند پیشرفت پرونده بودند تا به این بی خبری بعد از چند ماه خاتمه دهد.

➕ گفتنی است تعدادی از افراد یک خانواده که بخشی از آنها ساکن محله امام حسین یا همان شهرک میان آباد اسلامشهر بودند در طول مدت حدود سه سال موفق به فروش صدها حواله خودرو و دریافت ارقام نجومی از دست خریداران به وعده واگذاری خودرو صفر کیلومتر شده بودند.

➕ مدتی قبل یکی از متهمان اصلی این پرونده که از اهالی اسلامشهر و از کارکنان یکی از واحدهای دستگاه قضایی بود خود را تسلیم پلیس کرد و برخی دیگر از افراد این تیم نیز دستگیر شدند.

➕ بررسی های ما از روش های مختلف به اینجا رسید که مشخص شد هنوز این پرونده در مراحل تحقیق و بررسی های کارشناسی و فنی است که به همین دلیل مقامات قضایی و پلیس از ارائه گزارش به مالباختگان و رسانه های خودداری می کنند که این امری طبیعی است.

➕ افراد حاضر در این تجمع در این حضور پرتعداد خواستار تسریع در رسیدگی به پرونده و اطلاع رسانی مناسب درخصوص روند پیشبرد موضوع بودند.

#سپیده_نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.