کد خبر : 3977
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰

ادامه آبروریزی در شورای رباط کریم

ادامه آبروریزی در شورای رباط کریم

بلاتکلیفی هیئت رئیسه شورا به انتخاب شهردار متصل شد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، وقتی دو عضو شورای رباط‌کریم به واسطه استعفا و دستگیری از ترکیب این شورا کنار رفتند،‌ احتمال اول این بود که ترکیب بهتری شکل بگیرد اما این ورود و خروج حالا به بحرانی در شکل‌گیری یک اکثریت ساده

بلاتکلیفی هیئت رئیسه شورا به انتخاب شهردار متصل شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، وقتی دو عضو شورای رباط‌کریم به واسطه استعفا و دستگیری از ترکیب این شورا کنار رفتند،‌ احتمال اول این بود که ترکیب بهتری شکل بگیرد اما این ورود و خروج حالا به بحرانی در شکل‌گیری یک اکثریت ساده برای تصمیم‌های مهم تبدیل شده است.

شورایی که ترکیب هفت نفره آن تبدیل به دو گروه سه نفره شده و یک عضو فرصت‌طلب در این میان ایستاده تا به قیمت تحمیل خواسته‌های خود و بر کرسی نشاندن آنها بتواند به شکل‌گیری یک اکثریت چهارنفره برای انتخاب هیئت رئیسه و شهردار باب میل کمک کند.

اگرچه دموکراسی و رای اکثریت همیشه بحران‌هایی را با خود به همراه دارد، اما اینجا صحبت از آبروی یک کهن‌شهر است که به دست عده‌ای عجیب در حال تار و مار شدن است.

گفته می‌شود برخی افراد با نقشه‌های عجیب و غریب سعی در تحمیل گزینه‌های شهرداری دارند که هیچکدام از این گزینه‌ها حتی صلاحیت مطرح شدن به عنوان یک دهیار ساده را هم ندارند.

این روزها جلسات عجیب و غریب اعضای شورا در باغ‌ها حتی به درگیری و حمله‌های عجیب هم ختم شده به گونه‌ای که وقتی یکی از اعضا تلاش داشته از شرایط پیش آمده به نفع خود و برای تحمیل گزینه خود برای شهرداری استفاده کند،‌ مورد حمله قرار گرفته و خودروی او آسیب جدی دیده است.

متاسفانه آنهایی که امروز رباط‌کریم را به ورطه نابودی می‌کشانند، همان کسانی هستند که دو سال پیش هم با معامله‌های کثیف فضای شهر و شهرستان را به سمت اتفاقات چرک و بی‌نتیجه بردند. نهایت این روش هم رفتن شهردار بود در حالی که حتی آجر روی آجر نگذاشته بودند و در مقابل مردم باید از خجالت آب می‌شدند.

حالا که اوضاع به اینجا رسیده،‌ خبری از دستگاه‌های نظارتی و شورای تامین نیست و هیچ کسی نمی‌خواهد ریش‌سفیدی کند. حالا رباط‌کریم با آن همه مدعی بزرگتری و نفوذ به حال خودش رها شده و کار دست عده‌ای آدم فرصت‌طلب مانده است.

ادامه این فرآیند و بلاتکلیفی هیئت رئیسه شورای شهر و شهردار آینده، برای مدت طولانی این شهر را باز هم عقب نگه خواهد داشت. پس کی غیرت مدیریتی مسئولان می‌جنبد و قدمی برمی‌دارند؟

#سپیده نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.