کد خبر : 2605
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴

آقای وزارت کشور؛بیانیه حجابتان دیرهنگام و دو پهلو بود

آقای وزارت کشور؛بیانیه حجابتان دیرهنگام و دو پهلو بود

شیخ ما آن را دوست ندارد! به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز،حسن نوروزی با انتشار متنی کوتاه در کانال اطلاع رسانی خود، وزارت کشور را به‌خاطر انتشار یک بیانیه که در آن گفته بود “در مورد حجاب عقب‌نشینی نمی‌کنیم” مورد حمله قرار داد و خواهان برخورد مقتدرانه با بی‌حجابی شد. نماینده پرحاشیه رباط‌کریم و

شیخ ما آن را دوست ندارد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز،حسن نوروزی با انتشار متنی کوتاه در کانال اطلاع رسانی خود، وزارت کشور را به‌خاطر انتشار یک بیانیه که در آن گفته بود “در مورد حجاب عقب‌نشینی نمی‌کنیم” مورد حمله قرار داد و خواهان برخورد مقتدرانه با بی‌حجابی شد.

نماینده پرحاشیه رباط‌کریم و بهارستان در ادامه نوشته که: بیانیه‌ی وزارت محترم کشور بسیار دیرهنگام صادر شده است، در حالی که چند ماهی از پدیده‌ی پلشت کشف حجاب می‌گذرد

نوروزی با تاکید بر اینکه این بیانیه درباره برخورد با بی‌حجابی و مقابله با کشف حجاب کنندگان، از صراحت لازم برخوردار نیست، تاکید کرده است با عرض پوزش، بیانیه “دو پهلو” در شأن وزارت کشوری که در رأس آن نظامی مقتدر است، نیست.

او در خاتمه یادآوری کرده است که قانون در این زمینه کم نداریم و ای کاش وزارت کشور به‌جای بیانیه نهی از منکر از دوائر دولتی به‌ویژه بانک‌ها، بیمارستان‌ها، استانداری‌ها، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، معلمان مدارس و اساتید دانشگاه‌ها شروع می‌کرد.

#سپیده نیوز

#سمت مردم

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.