کد خبر : 3206
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۶:۱۹

آغاز دریافت کارمزد از کارتخوان‌ها؛ هرجا کارت بکشی حسابت خالی میشه!

آغاز دریافت کارمزد از کارتخوان‌ها؛ هرجا کارت بکشی حسابت خالی میشه!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ،بانک مرکزی دولت رییسی اعلام کرد : طبق زمان‌بندی و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، طرح کارمزد تراکنش خرید کارتی از ۴ تیرماه اجرایی می‌شود . فقط پذیرندگان صنف نانوایی و سوپرمارکت از پرداخت کارمزد مستثنی شده‌ و سهم این صنوف همچنان توسط بانک پذیرنده پرداخت خواهد شد . به

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ،بانک مرکزی دولت رییسی اعلام کرد :
طبق زمان‌بندی و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، طرح کارمزد تراکنش خرید کارتی از ۴ تیرماه اجرایی می‌شود .

فقط پذیرندگان صنف نانوایی و سوپرمارکت از پرداخت کارمزد مستثنی شده‌ و سهم این صنوف همچنان توسط بانک پذیرنده پرداخت خواهد شد .

به زبان ساده هرجا غذایی بخورید، ساندویچی بخورید، فرغون بخرید، شلوار بخرید، تلویزیون بخرید، موکت بخرید، موی سرتون رو کوتاه کنید، بیل بخرید ، گلدان بخرید، فرش بخرید، لامپ بخرید و بطور کلی برای هر خریدی کارت بکشید ، غیر از پرداخت هزینه اون کار، مبلغی بعنوان کارمزد! از کارت شما بدون اجازه از حسابتان  برداشت میشود!

بانک در حالی این کار رو میکنه که پول صاحب کارت در همون بانک خوابیده ! شرم آور نیست !؟ دولت و مجلس کدام سمت ایستاده اند؟  سرمایه‌دار یا ملت؟

این در حالی است که مردمِ مصرف کننده ، هم مالیات اضافه شده روی قیمت کالا را به فروشنده می‌دهد ، هم مالیات ارزش افزوده ، هم پول کالا و هم یک پول اضافه شده ی دیگر !

آقایان! چگونه یک طرفه هر غلط و درستی را می‌نویسید و ابلاغ می‌کنید؟ با چه ادبیات یا با چه روشی جامعه باید به اینهمه جبر و عمل‌تان اعتراض کند؟ فقط مانده برای نفس کشیدن هم مردم پول بدهند، به کجا چنین شتابان ؟!

#سپیده نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.