کد خبر : 3750
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱

آبتنی در حوضچه آلوده؛ جان ناقابل کودکان رباط‌کریم فدای سر #برخی مدیران عزیزمان!

آبتنی در حوضچه آلوده؛ جان ناقابل کودکان رباط‌کریم فدای سر #برخی مدیران عزیزمان!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ،این تصویر را ببینید! تصویری که از بدبختی و بیچارگی کودکانی می گوید که بساط تفریح در فصل گرم‌سال برایشان تنها با آبتنی در حوضچه آلوده میدان شهری، معنا و مفهوم دارد! این تصویر را ببینید! و لحظه ای فکر کنید وقتی بریز و بپاش های فراوان برای

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ،این تصویر را ببینید! تصویری که از بدبختی و بیچارگی کودکانی می گوید که بساط تفریح در فصل گرم‌سال برایشان تنها با آبتنی در حوضچه آلوده میدان شهری، معنا و مفهوم دارد!

این تصویر را ببینید! و لحظه ای فکر کنید وقتی بریز و بپاش های فراوان برای حضور یک مقام عالی وغیره تبدیل به قانونی نانوشته شده و به راحتی آبِ‌خوردن انجام می شود و حتی گاهی هزینه ماهانه غذای رییس فلان اداره سر به فلک کشیده می شود، چرا وضعیت بغرنج کودکان، نوجوان و جوانان این شهرستان رگ غیرت کسی را نمی جنباند که اوقات فراغت خود را اینگونه سپری می کنند؟!!

این تصویررا ببینید! و اگر وجدانتان بیدار شد هرازگاهی نهیبی بر خویش بزنید که براساس راحتی و آسایشِ موجود در محیط کارتان، چه اندازه مفیدفایده واقع شده و به کار مردم آمده‌اید؟؟ اصلا چه میزان حقوقی را که از خزانه بیت المال دریافت کرده‌اید، مُحِق بوده‌اید؟؟ به ما چیزی نگویید فقط لختی با خود خلوت کنید.. همین!

#سپیده نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.