کد خبر : 4851
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲

گفتگو با جوان‌ترین بلاگر اسلامشهری

گفتگو با جوان‌ترین بلاگر اسلامشهری

دنیای امروز دنیای رسانه‌های غیررسمی و آزاده. هرکسی با یه گوشی ساده میتونه دنیایی محتوا تولید کنه.

وقتی گفتن سن خط قرمز پسرها شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، شاید بپرسید چرا «محمد خزاعی»؟ چه ویژگی باعث شده یه رسانه با کسی که خودش رسانه داره گفتگو کنه؟ قبلش باید بگم با کلی روزنامه نگار، خبرنگار و بلاگر خفن دیگه هم مصاحبه کردیم اما به رسم سنت شکنی از جوانترینشون شرکع کردیم به انتشار.

حالا سوال اصلی و جوابهاش که زیاده اما مهمترینهاشو بهتون میگم:

اول: دنیای امروز دنیای رسانه‌های غیررسمی و آزاده. هرکسی با یه گوشی ساده میتونه دنیایی محتوا تولید کنه. یکی میشه محمد خزاعی با سن کم و یکی هم شاید بشه یه آدم با سن زیاد. اولی میتونه هزاران مخاطب محلی جذب کنه و درآمدزایی کنه و دیگری … خب همین به تصویر کشیدن آدم پشت یک رسانه پرمخاطب قطعا برای بعضی جوان تر ها میتونه انگیزه بخش باشه

دوم:دنیای رسانه های امروز دست روزنامه‌نگاران کارکشته نیست. چون اغلب اونها مجبور به بازنشستگی و تغییر شغل شدن. تعدادی هم دیگه نا ندارن. کی میمونه که میدان داری کنه؟ تعدادی فیک نویس که پروژه نگاری میکنن و تعدادی هم فعال رسانه ای خصوصی که توی عالم غیررسمی محتوای مورد علاقه خودشون و تعدادی مخاطب رو تولید میکنن. حتما عده‌ای براشون جذابه که با یکی از موفق ترین آدمهای این عرصه که تصادفا جوان ترین فعال این حوزه هم هست آشنا بشن.

سوم: رسانه ما هم دل داره. شاید دلش خواسته با یکی که اصلا سیاسی نیست،‌وصل به هیچ جریانی نیست، با هیچ مدل سیاسی کاری کاری نداره و سرشو انداخته پایین داره نون و ماستشو میخوره مصاحبه کنه. اشکالش کجاست؟ شاید چندتا دختر و پسر کم سن و سال انگیزه و ایده گرفتن و خیلی موفق تر از محمد خزاعی شدن. تا کی باید بریم بالای منبر و هی ملتو نصیحت کنیم آخه؟ بذارید کمی هم تریبون دست صاحبان اصلی این مملکت باشه. البته اگه قبول داشته باشید این جوانترها صاحبان این کشور هستن.

و اما تیتر…. محمد خزاعی اصلا دوست نداشت سن و سالشو بگه . فقط همینو بدونید که الان هفت ساله داره توی فضای مجازی خیلی جدی کار میکنه. این نکته بسیار مهمه. نه آقازاده به اون معناست. نه یکی از فامیلاشون بچه بالاست. خودش با یه گوشی خودشو تا اینجا بالا کشیده. حالا شما فکر میکنید اینجا بالا نیست،‌قبول. شما راست میگید.

رسانه خودشم اسلامشهر آفیشیاله که احتمالا شما هم عضوش هستید یا الان عضوش میشید.

#سپیده نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.