کد خبر : 4981
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱

کمربندی مرگ در اسلامشهر

کمربندی مرگ در اسلامشهر

شامگاه یکشنبه نهم مهر ماه، برخورد یک دستگاه سمند با پارکبان یکی از باغچه های حاشیه کمربندی باعث جان باختن او شد و ترافیک سنگینی پدید آورد.

برخورد سمند با پارکبان یکی از باغچه‌های کمربندی الغدیر اسلامشهر باز هم جان یک انسان را گرفت

. خبر تلخ است اما تکراری و عذاب آور.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، باز هم برخورد و تصادف در کمربندی الغدیر اسلامشهر جان یک انسان را گرفت و خسارت مالی سنگینی به افراد دیگر وارد کرد.

▪️ بر اساس مشاهدات و گزارش خبرنگار سپیده نیوز ، شامگاه یکشنبه نهم مهر ماه، برخورد یک دستگاه سمند با پارکبان یکی از باغچه های حاشیه کمربندی باعث جان باختن او شد و ترافیک سنگینی پدید آورد.

▪️ هنوز کارشناسان راهور درباره علت دقیق این حادثه و مقصر یا مقصران احتمالی اظهار نظری نکرده است اما آنچه روشن است، جان باختن یک انسان و نان آور خانواده ای از قشر ضعیف است.

▪️ در طول سالهای اخیر در اثر چندین نوبت اصلاح هندسی و آسفالت کامل مسیر رفت و برگشت کمربندی،‌ این جاده به یکی از محورهای نسبتا مناسب شهر اسلامشهر تبدیل شده اما همین مناسب بودن شرایط آسفالت، موجب هیجان کاذب بسیاری از رانندگان و تخطی مستمر از سرعت مطمئنه می شود که به همین واسطه همچنان شاهد تصادف های شدید و پرتکرار هستیم.

▪️ این وضعیت کنونی مسیر نیست بلکه در طول سالهای گذشته همواره حوادث اینچنینی رو به افزایش بوده است. حتی در دوره ای شدت این تصادف ها به جایی رسید که دوربرگردان دارالسلام با بیش از 14 کشته در اثر تصادف آن هم فقط در یک سال عنوان «مسیر مرگ» را به دست آورد و توسط راهور مسدود شد.

▪️ همین چند روز پیش بود که دو تصادف شدید دیگر را در همین مسیر گزارش کردیم. آخرین آنها برخورد شدید یک دستگاه پرشیا به گاردریل بود که خسارت جانی نداشت اما خسارتهای بسیار گزافی را به دوش راننده گذاشت.

▪️ کمی قبل تر از آن هم برخورد یک تریلی با چند خودرو پارک شده در حاشیه مسیر، به آتش کشیدن و نابود کردن دو خودرو را در پی داشت که در جا یک نفر را کشت و چند نفر دیگر را راهی بیمارستان کرد.

▪️ حالا مردم اسلامشهر مانده اند و یک کمربندی با آسفالت نسبتا مناسب و رانندگانی که بعضی از آنها انگار علاقه ای به رعایت قوانین ندارند.

▪️ گاهی یادمان می رود که ما مردم و شهروندان هستیم که تاوان این بی توجهی ها و بی دقتی ها را می دهیم. قطعا دیر رسیدن خیلی بهتر از نرسیدن است و زنده ماندن به طور قطع خیلی بهتر از مرگ در اثر تصادف خواهد بود. به طور حتم در این اوضاع اقتصادی هیچ کس آمادگی خسارت های سنگین در اثر تصادف خودرو را ندارد اما انگار گاهی در یک لحظه همه این ها یادمان می رود حادثه بلای جان خودمان و سایرین می شود.

#سپیده نیوز 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.