کد خبر : 2472
تاریخ انتشار : جمعه ۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶

کشف دو تن آرد قاچاق در شهرگلستان

کشف دو تن آرد قاچاق در شهرگلستان

کشف دو تن آرد قاچاق در شهرگلستان قاچاقچی ها تعطیلات ندارند! به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز، یکی از ویژگی های کار خلاف این است که هیچ وقت تعطیلی بردار نیست. شاهد مثال هم این که در اوج تعطیلات نوروز، یک خودرو نیسان با دو تن آرد قاچاق توسط نیروی انتظامی در شهر گلستان کشف

کشف دو تن آرد قاچاق در شهرگلستان

قاچاقچی ها تعطیلات ندارند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز، یکی از ویژگی های کار خلاف این است که هیچ وقت تعطیلی بردار نیست. شاهد مثال هم این که در اوج تعطیلات نوروز، یک خودرو نیسان با دو تن آرد قاچاق توسط نیروی انتظامی در شهر گلستان کشف شد!

▪️ البته نکته مهم ماجرا اینجاست که قرار بود با الکترونیکی کردن روند تحویل آرد و فروش نان دیگر شاهد قاچاق آرد نباشیم اما انگار هوشمندسازی این مسیر هم نتوانسته مانع از قاچاق این کالای اساسی بشود.

▪️ قبلا مسئولان دولتی ادعا کرده بودند که نانوایی ها فقط به اندازه‌ای که پخت داشته باشند آرد تحویل می گیرند اما کشف این محموله قاچاق نشان می دهد فرصت طلبان همیشه یک قدم از تکنولوژی و قانون جلوتر حرکت می کنند. البته در همین جریان برخی نانواهای شریف که تمام آرد خود را کاملا پخت می کنند هم از نحوه تخصیص آرد گلایه دارند که معلوم نیست چه کسی باید به گلایه های آنها رسیدگی کند.

▪️ به نظر شما این وسط دزد اصلی کیه؟ چرا نمیشه جلوی این مدل از فساد اقتصادی کاری کرد؟ این آب از کجا گل آلود میشه که هیچ کاریش نمیشه کرد؟

#سپیده_نیوز
#سمت_مردم

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.