کد خبر : 1893
تاریخ انتشار : جمعه ۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴

پیام شهردار اسلامشهر به مناسبت روز مهندس

پیام شهردار اسلامشهر به مناسبت روز مهندس

پیام شهردار اسلامشهر به مناسبت روز مهندس به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز،محسن حمیدی شهردار اسلامشهر با صدور پیامی فرارسیدن ۵ اسفند روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس را گرامی داشت. متن پیام بدین شرح است: نامگذاری پنجم اسفندماه، زاد روز دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی به نام روز ملی مهندسی،

پیام شهردار اسلامشهر به مناسبت روز مهندس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز،محسن حمیدی شهردار اسلامشهر با صدور پیامی فرارسیدن ۵ اسفند روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس را گرامی داشت.

متن پیام بدین شرح است:

نامگذاری پنجم اسفندماه، زاد روز دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی به نام روز ملی مهندسی، نشانگر نقش و جايگاه ارزشمند و موثر تلاش گران اين عرصه خطير در بخش هاي مختلف عمران، توسعه و آباداني كشور است.

رسیدن به توسعۀ همه‌جانبه و پایدار و ایرانی آباد و سرافراز جز با تلاش مهندسان متعهد و متخصص مقدور نبوده و بی شک شکوفایی ایران اسلامی، در گرو تلاش مهندسان این سرزمین کهن است که همواره با اقتدار، شایستگی و توانمندی، رسالت خود را در عمران و آبادانی این مرز و بوم به مطلوبترین شکل ممکن جامه عمل پوشانده اند.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تلاش گران عرصه مهندسی کشور، این روز پرافتخار را به همه مهندسان متعهد ایران اسلامی به ویژه همکاران پرتلاش خود در مجموعه مدیریت شهری اسلامشهر تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون این قشر پرتوان را در عرصه پیشرفت و سازندگی کشور از درگاه خداوند متعال خواستارم.

محسن حمیدی، پیام شهردار اسلامشهر به مناسبت روز مهندس

#سمت مردم

#سپیده نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.