کد خبر : 4059
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹

پیام تبریک دکتر مهدی شریفیان نماینده مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز_جهانی_مسجد

پیام تبریک دکتر مهدی شریفیان نماینده مجلس شورای اسلامی به مناسبت  روز_جهانی_مسجد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، مهدی شریفیان، نماینده مردم شریف تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با صدور پیامی، فرا رسیدن روز جهانی مسجد را تبریک گفت. متن این پیام به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم “مسجد پایگاه بزرگ بسیج فرهنگی و حرکت فرهنگی است” (مقام معظم رهبری) ➕ مسجد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، مهدی شریفیان، نماینده مردم شریف تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با صدور پیامی، فرا رسیدن روز جهانی مسجد را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

“مسجد پایگاه بزرگ بسیج فرهنگی و حرکت فرهنگی است” (مقام معظم رهبری)

➕ مسجد تنها مکانی برای به جای آوردن نماز نیست بلکه مکانی برای تفکر و هم‌اندیشی میان مسلمانان است. از ابتدای بعثت پیامبر اسلام(ص) و تأسیس نخستین مسجد در جهان، دشمنان و کینه‌توزان و تفرقه‌افکنان تلاش کرده‌اند مسجد را از محوریت معادلات و تعاملات جامعه مسلمانان خارج کرده و به حاشیه براند.

➕ در سال ۱۳۴۸ شمسی بود که نظامیان رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی به مسجدالاقصی نخستین قبله مسلمانان حمله‌ کردند و آن را به آتش کشیدند و این دلیلی بر نام‌گذاری ۳۰ مرداد به عنوان روز جهانی مسجد بود. نکته اصلی این است که دشمن از اجتماع مسلمانان زیر سقف مسجد واهمه داردچراکه زیر سقف مساجد اتفاقات بزرگی رخ داده، وحدت مسلمانان رقم می‌خورد و اقدامات تفرقه‌انگیز دشمنان تشریح و تحلیل می شود.

➕ مسجد سنگر قدرتمند دفاع از اسلام است و دشمن برای تخریب آن دست به انواع و اقسام تهاجم از نوع فرهنگی می‌زند و ما مسلمانان باید از این سنگر صیانت و حفاظت کنیم. بنده به عنوان نماینده و خادم مردم شریف تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس روز جهانی مسجد را گرامی می‌دارم و از ملت شریف ایران تقاضا دارم با حضور پررنگ در مساجد آن را به کانون اصلی مقابله با توطئه‌های دشمنان تبدیل سازند.

🔘 مهدی شریفیان
نماینده مردم شریف تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.