کد خبر : 4261
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶

پروژه های بهارستان باز هم افتتاح نشد / آقای فرماندار مطمئنید شما نماینده دولت هستید؟

پروژه های بهارستان باز هم افتتاح نشد / آقای فرماندار مطمئنید شما نماینده دولت هستید؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، در لحظات پایانی هفته دولت سال 1402 هستیم. طبق یک رسم نانوشته هر سال در دو مقطع زمانی هفته دولت و دهه فجر،‌ معمولا بهار افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی است. باز هم طبق یک رسم نانوشته، مرسوم است که مسئولان استانی – حداقل معاونان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، در لحظات پایانی هفته دولت سال 1402 هستیم. طبق یک رسم نانوشته هر سال در دو مقطع زمانی هفته دولت و دهه فجر،‌ معمولا بهار افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی است.

باز هم طبق یک رسم نانوشته، مرسوم است که مسئولان استانی – حداقل معاونان استاندار یا یکی از مدیران کل ستادی – برای افتتاحیه های شهرستانی می آیند و اعلام حضور می کنند تا مثلا وزن برنامه بالا برود.

در طی دو سالی که آقای نوحی بعنوان فرماندار بهارستان منصوب شده از هفته دولت سال گذشته گرفته تا دهه فجر پارسال،‌ مراسم‌های افتتاحیه معطل مسئولان استانی بوده است! در کمال تعجب این اتفاق در هفته دولت امسال هم رخ داد و برای سومین بار بخاطر ناتوانی در هماهنگی با مسئولان استانی پروژه های عمرانی بهارستان در هفته دولت افتتاح نشد!

این دلخوری از فرماندار در حالی رخ می دهد که متاسفانه مدتهاست مردم بهارستان انگار نماینده ای در مجلس ندارند که از حق آنها دفاع کند وصدایشان باشد. البته دلخوری از فرماندار بهارستان هم امتدادش می خورد به آقای نماینده! چون آقای نوحی هم دستپخت همین نماینده است و حساب و کتاب هر دو تا را باید در یک کارنامه نوشت.

خلاصه اینکه مردم بهارستان برخلاف بسیاری از شهرستان ها مثل اسلامشهر که در دولت فعلی رنگ و بوی متفاوتی می بینند،‌از لمس هر تفاوت مثبتی محروم هستند.

این که این عقب ماندگی را مرهون فرماندار هستیم یا نماینده خدا می داند اما هرچه هست باید حواسمان باشد که یک وقت بدهکار این جماعت نشویم. تاریخ را اگر صاحبان قدرت بنویسند حتما داستان عوض می شود.

#سپیده نیوز

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.