کد خبر : 2750
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹

نرخ کرایه تاکسی در گلستان با 40 درصد افزایش ابلاغ شد

نرخ کرایه تاکسی در گلستان با 40 درصد افزایش ابلاغ شد

دعوا بر سر 500 تومانی به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز،افزایش 40 درصدی نرخ کرایه تاکسی های شهر گلستان که چند وقت پیش به تصویب شورای شهر رسیده بود، بالاخره از امروز به اجرا در آمد. 💠 کرایه اکثر مسیرها روی عددهایی مانند ۵ هزار و ۵۰۰ یا ۱۷، ۱۸ هزار و ۱۱ هزار

دعوا بر سر 500 تومانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز،افزایش 40 درصدی نرخ کرایه تاکسی های شهر گلستان که چند وقت پیش به تصویب شورای شهر رسیده بود، بالاخره از امروز به اجرا در آمد.

💠 کرایه اکثر مسیرها روی عددهایی مانند ۵ هزار و ۵۰۰ یا ۱۷، ۱۸ هزار و ۱۱ هزار تومان ثابت شده است. این در حالی است که این روزها پیدا کردن ۵۰۰ تومان و هزار تومان هم به کاری غیرممکن تبدیل شده و معلوم نیست مسافر یا راننده از کجا قرار است ۵۰۰ تومانی برای کرایه پیدا کنند.

💠 حتما دیده‌اید که هنگامی که مسافر یک اسکناس 5 هزار تومانی به راننده می دهد، اولین سوال این است که: “خرد نداشتید؟ گاهی بحث بر سر همین مبلغ ناچیز بالا می‌گیرد، چراکه مسافر و راننده، هرکدام، دیگری را موظف به داشتن پول خرد می دانند.

💠 مشکلی که همه ساله در کرایه نقدی وجود دارد رند نبودن کرایه‌هاست که قطعا مشکل‌ساز خواهد شد، اما سوال اینجاست که آیا قانون گذاران ما هیچگاه خود از سیستم حمل و نقل عمومی استفاده نمی کنند؟

#سمت مردم

#سپیده نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.