کد خبر : 4404
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸

لیگ یک: استارت زرینچه با برد بزرگ در کرمان

لیگ یک: استارت زرینچه با برد بزرگ در کرمان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ،آریو اسلامشهر که در این فصل با خرید امتیاز تیم دسته اولی آرمان گهر وارد مسابقات لیگ آزادگان شده، به عنوان یکی از تیم‌های ناشناخته در هفته اول، توانست برد ارزشمندی را در شهربابک و برابر شاگردان قاسم شهبا جشن بگیرد. مس شهربابک البته در این بازی با بدشانسی بزرگی هم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ،آریو اسلامشهر که در این فصل با خرید امتیاز تیم دسته اولی آرمان گهر وارد مسابقات لیگ آزادگان شده، به عنوان یکی از تیم‌های ناشناخته در هفته اول، توانست برد ارزشمندی را در شهربابک و برابر شاگردان قاسم شهبا جشن بگیرد.

مس شهربابک البته در این بازی با بدشانسی بزرگی هم مواجه شد و موقعیت‌های طلایی را یکی پس از دیگری از دست داد که مهمترین آن ضربه پنالتی کسب شده بود که از کف این تیم رفت.

شهربابک که امید زیادی داشت در اولین بازی خانگی خود با قدرت برابر حریف ظاهر شود، در همان نیمه اول غافلگیر شد و با دریافت گل بازنده راهی رختکن شد. در نیمه دوم اما تلاش این تیم برای تغییر نتیجه، بی حاصل ماند و علیرغم فرصت‌های زیادی که با نمایش تهاجمی خود خلق کردند، به دروازه حریف و گل تساوی دست نیافتند. در یکی از موقعیت‌های ویژه این بازی مهاجم مس شهربابک دروازه خالی را از یک قدمی نتوانست باز کند تا حسرت بزرگی نصیب هواداران حاضر در استادیوم کند. با افزایش فشار شاگردان قاسم شهبا روی دروازه آریو اسلامشهر، آنها صاحب موقعیتی طلایی روی یک ضربه پنالتی نیز شدند که این ضربه نیز با بدشانسی از دست رفت تا حسرت نارنجی‌پوشان بیش از قبل شود.

لیگ یک: استارت زرینچه با برد بزرگ در کرمان

لیگ یک: استارت زرینچه با برد بزرگ در کرمان

#سپیده نیوز

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.