کد خبر : 2825
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱

عزل شهردار نسیم شهر فقط بعد از دوماه

عزل شهردار نسیم شهر فقط بعد از دوماه

مبارزه با فساد در نسیم شهر قربانی‌گرفت 🔺تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز صدای شورای شهر را درآورد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز،شورای شهر نسیم شهر در شامگاه دوشنبه با بهانه «عدم سکونت در محل خدمت» شهردار نسیم شهر را برکنار کرد و یکی از نیروهای این شهرداری به نام علی جعفری را به

مبارزه با فساد در نسیم شهر قربانی‌گرفت

🔺تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز صدای شورای شهر را درآورد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز،شورای شهر نسیم شهر در شامگاه دوشنبه با بهانه «عدم سکونت در محل خدمت» شهردار نسیم شهر را برکنار کرد و یکی از نیروهای این شهرداری به نام علی جعفری را به عنوان سرپرست موقت شهرداری برگزید.

▪️شامگاه یکشنبه 20 فروردین ماه وقتی نیروهای کنترل و نظارت شهرداری نسیم شهر به دستور شهردار برای تخریب چند مورد ساخت و ساز غیرمجاز و چهاردیواری غیرقانونی عازم محل وقوع تخلف در یکی از محله های نسیم شهر شدند؛ به نظر می رسید زیر پوست شهر، ملتهب از یک دمل چرکین است که باید بالاخره بیرون بزند.

▪️شامگاه دوشنبه؛ یعنی دقیقا یک روز بعد، آثار این مبارزه علنی با فساد بیرون زد و شورای شهر با اکثریتی سوال برانگیز به بهانه عدم سکونت شهردار در محل خدمتی خود؛ او را برکنار کرد تا به همه بفهماند که کت حاشیه‌های شهر نسیم شهر تن چه کسانی است.

▪️علیرضا عرب که بعد از عملکرد درخشان در شهرهای گلستان و پرند به نسیم شهر آمده بود؛ از همان روزهای نخست کار خود در بهمن ماه صراحتا اعلام کرد و در سطح شهر نیز بنرهایی برای آگاهی مردم علم کرد تا همه بدانند قرار نیست دیگر بساط پول دادن و تخلف ساختمانی آن هم با آرامش خاطر و گردن کلفتی برقرار باشد.

▪️ او به همه عوامل این شبکه بزرگ فساد-چه صاحب منصبان و چه دلالان و برخی فرصت طلبان- فهمانده بود که دیگر نسیم شهر آن شهر همیشگی نیست و باید روی قواعد پیش برود تا دود آتش بلند تخلفات و فساد در چشم مردم مظلوم این شهر نرود.

▪️شامگاه دوشنبه اما تصمیم شورای شهر معلوم کرد که ریشه همه این حواشی از کجا نشأت می گیرد و چه کسانی را به عنوان متهمان اصلی باید در معرض پاسخگویی قرار داد.

▪️در پنج سال گذشته حوادث عجیبی در شورا و شهرداری نسیم شهر پیش آمده بود که مهمترین آنها دستگیری همه اعضای دوره قبل و دو شهردار پیشین بود. حتی ویدیویی که سپیده نیوز از دریافت رشوه توسط دو عضو شورا منتشر کرد باعث دستگیری و اخراج آنها از شورای شهر شد اما باز هم کسی عبرت نگرفت که نگرفت.

▪️حالا باید کاملا درک کرد که چه موضوعی باعث برکناری شبانه شهردار خوش نام و فساد ستیز نسیم شهر شده است.

▪️اینجاست که برای مردم سوال پیش می آید که پس دستگاه‌های نظارتی وقضایی کجای ماجرا نشسته اند که شهر به جولانگاه نظرات شخصی چند نفر تبدیل شده است؟ از کی تا به حال یک مدیر به خاطر برخورد با فساد باید برکنار شود؟

▪️دقیقا همینجاست که باید پرسید پس نماینده عالی دولت محرومان که اصرار به فساد ستیزی دارد و روی آن مانور می دهد کجاست؟

#سپیده_نیوز
#سمت_مردم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.