کد خبر : 4278
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶

صدور ۱۲ برگ جریمه برای واحد‌های صنفی متخلف عرضه و فروش گوشت و مرغ

صدور ۱۲ برگ جریمه برای واحد‌های صنفی متخلف عرضه و فروش گوشت و مرغ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، جواد محققی رئیس اتاق اصناف شهرستان بهارستان گفت: به منظور مقابله با تخلفات واحد‌های صنفی عرضه و فروش گوشت و مرغ، با همکاری کارشناسان دامپزشکی و شبکه بهداشت نظارت و بازرسی از این واحد‌های صنفی انجام شد. او گفت: در این اوضاع ملتهب اقتصادی معیشت شهروندان در

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، جواد محققی رئیس اتاق اصناف شهرستان بهارستان گفت: به منظور مقابله با تخلفات واحد‌های صنفی عرضه و فروش گوشت و مرغ، با همکاری کارشناسان دامپزشکی و شبکه بهداشت نظارت و بازرسی از این واحد‌های صنفی انجام شد.

او گفت: در این اوضاع ملتهب اقتصادی معیشت شهروندان در اولویت اقدامات اتاق اصناف می باشد و نباید دست آویز برخی از سودجویان قرار گیرد به همین منظور فعالیت تمامی واحد‌های صنفی سطح شهرستان زیر ذره بین مجموعه ی اصناف خواهد بود.

او گفت: در یک هفته گذشته از ۸۴ واحد صنفی عرضه و فروش مرغ بازدید به عمل آمد که برای ۱۲ واحد صنفی به دلیل گران‌فروشی و عدم رعایت نکات بهداشتی برگ جریمه صادر شد و به اداره تعزیرات جهت سیر مراحل قانونی معرفی شدند.

محققی گفت: اتاق اصناف بهارستان آمادگی دارد تا در صورت مشاهده و یا دریافت هرگونه‌ گزارش تخلف واحد‌های صنفی از سوی مردم با متخلفین برخورد کند.

#سپیده نیوز

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.