کد خبر : 4728
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۳

شریفیان: استمرار تأمین منابع مالی پروژه بیمارستان اسلامشهر ضروری است

شریفیان: استمرار تأمین منابع مالی پروژه بیمارستان اسلامشهر ضروری است

همکاران معاونت توسعه وزارتخانه به صورت مستمر در حال رصد روند تکمیل و پیشرفت پروژه هستند و امیدواریم با تدابیری که اتخاذ شده تا پایان سال جاری این پروژه مهم تکمیل و در اوایل سال بعد به بهره‌برداری برسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، نماینده مردم تهران در دیدار با وزیر بهداشت بر ضرورت استمرار تأمین منابع مالی پروژه احداث بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر تأکید کرد.

➕ به گزارش روابط عمومی خانه ملت اسلامشهر، مهدی شریفیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دیدار با دکتر عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن قدردانی از اقدامات مثبت ماه‌های اخیر این وزارتخانه در پیشرفت پروژه بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر، بر ضرورت تأمین مستمر منابع مالی این پروژه از محل مالیات سلامت و مصوبات سفر رئیس‌جمهور تأکید کرد.

➕ در ادامه نیز دکتر عین‌اللهی با اشاره به اینکه تکمیل پروژه احداث بیمارستان اسلامشهر جزء سه اولویت اصلی وزارت بهداشت در استان تهران است گفت: همکاران معاونت توسعه وزارتخانه به صورت مستمر در حال رصد روند تکمیل و پیشرفت پروژه هستند و امیدواریم با تدابیری که اتخاذ شده تا پایان سال جاری این پروژه مهم تکمیل و در اوایل سال بعد به بهره‌برداری برسد.

➕ در ضمن این دیدار نیز طرفین طی تماس تلفنی با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خواستار تسریع در تخصیص اعتبارات پروژه بیمارستان اسلامشهر شدند.

➕ گفتنی است با پیگیری‌های صورت گرفته از ابتدای سال تا پایان مرداد ماه اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه احداث بیمارستان اسلامشهر تخصیص یافته است.

#سپیده نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.