کد خبر : 3781
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹

سوراخ کردن دیوار؛ شگرد دزدان شب رو برای خالی کردن 12 خانه در پرند

سوراخ کردن دیوار؛ شگرد دزدان شب رو برای خالی کردن 12 خانه در پرند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، فرمانده انتظامي شهرستان رباط کریم از دستگیری سارقان منزل با شگرد تخریب و سوراخ کردن دیوار و کشف 12 فقره سرقت در شهر پرند خبر داد. سرهنگ “علی زنگنه” در تشريح اين خبر گفت: در پي شکایت تعدادی از شهروندان در خصوص تخریب دیوار و سرقت لوازم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، فرمانده انتظامي شهرستان رباط کریم از دستگیری سارقان منزل با شگرد تخریب و سوراخ کردن دیوار و کشف 12 فقره سرقت در شهر پرند خبر داد.

سرهنگ “علی زنگنه” در تشريح اين خبر گفت: در پي شکایت تعدادی از شهروندان در خصوص تخریب دیوار و سرقت لوازم منزلشان در شهر پرند، بررسی موضوع در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان رباط کریم قرار گرفت.

فرمانده انتظامي رباط کریم افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، 2 نفر متهم پرونده را شناسايي و در عملياتی غافلگيرانه هر 2 نفر را در شهر پرند دستگیر و جهت بررسی بیشتر به پلیس آگاهی انتقال دادند.

زنگنه با بیان اینکه متهمان تاکنون به 12 فقره سرقت با شیوه ی تخریب اعتراف کردند، گفت: متهمان در اقدامی عجیب با تخریب دیوار وارد منازل شده و اقدام به سرقت اموال شهروندان می کردند.

او در پايان با اشاره تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی، خاطرنشان کرد: مقادیری لوازم منزل سرقت شده از مخفیگاه متهمان کشف و به صاحبان اموال تحویل داده شد.

#سپیده نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.