کد خبر : 2269
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۴

سه مصدوم؛ حاصل چهارشنبه‌سوری امسال در اسلامشهر

سه مصدوم؛ حاصل چهارشنبه‌سوری امسال در اسلامشهر

چهارشنبه‌سوری امسال در اسلامشهر گزارش رئیس سازمان آتش نشانی اسلامشهر به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز؛امسال خبرهای تلخ چهارشنبه سوری نسبت همین سال قبل به مراتب کمتربود اما همچنان آمار حوادث صفر نیست و امسال هم برخی خانواده ها گرفتار بیمارستان و حوادث بعدی شدند. ▪️ در ساعات پایانی سه شنبه شب،‌رئیس سازمان آتش

چهارشنبه‌سوری امسال در اسلامشهر

گزارش رئیس سازمان آتش نشانی اسلامشهر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز؛امسال خبرهای تلخ چهارشنبه سوری نسبت همین سال قبل به مراتب کمتربود اما همچنان آمار حوادث صفر نیست و امسال هم برخی خانواده ها گرفتار بیمارستان و حوادث بعدی شدند.

▪️ در ساعات پایانی سه شنبه شب،‌رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری اسلامشهر به رسانه ها خبر داد که به رغم آمادگی کامل تمام توان و تجهیزات سازمان اما چهارشنبه سوری امسال سه حادثه خطرناک داشت که باعث شد سه شهروند راهی بیمارستان شوند.

▪️ بر اساس اطلاعاتی که حسین یاری به رسانه ها داده، نفر اول همان جوانی است که ویدیو حادثه دیدنش در بلوار گلها را منتشر کرده بودیم. این جوان به دلیل انفجار مواد محترقه در دستش دچار حادثه شد و به بیمارستان انتقال یافت.

▪️ نفر بعدی یک مرد چهل ساله بود که به علت سوختگی در ناحیه دست دچار مصدومیت شد و نفر بعدی نیز یک نوجوان 16 ساله بود که به دلیل سوختگی در ناحیه پا دچار مصدومیت شد و توسط نیروهای اورژانس راهی بیمارستان شهدای یافت آباد شد.

▪️ به گفته آقای یاری امسال حوادث چهارشنبه آخر سال کاهش چشمگیری نسبت به سال گذشته داشته و تا ساعت 23 سه شنبه تنها 3 مورد حادثه منجر به جرح در مجموعه عملیاتی آتش نشانی ثبت شده است.

▪️ علاوه بر اینها آنچه گزارش های رئیس آتش نشانی اسلامشهر اشاره دارد این واقعیت است که امسال چهار مورد نیز حریق گزارش شده که هر چهار مورد درختان محله ها را درگیر کرده بود که با ورود به موقع آتش نشانان ختم به خیر شد.

#سپیده_نیوز
#سمت_مردم

چهارشنبه‌سوری امسال در اسلامشهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.