کد خبر : 1237
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴

سارقان درختان کهنسال احمدآباد مستوفی دستگیر شدند

سارقان درختان کهنسال احمدآباد مستوفی دستگیر شدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز، بخشدار احمدآباد مستوفی از شناسایی و دستگیری افرادی که دست به قطع و سرقت درختان کهنسال منطقه می زدند، خبر داد. کیان کریمی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا توضیح داد: این افراد با طراحی و برنامه ریزی دقیق اقدام به بریدن و سرقت درختان کهنسال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز، بخشدار احمدآباد مستوفی از شناسایی و دستگیری افرادی که دست به قطع و سرقت درختان کهنسال منطقه می زدند، خبر داد.

کیان کریمی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا توضیح داد: این افراد با طراحی و برنامه ریزی دقیق اقدام به بریدن و سرقت درختان کهنسال با قدمت بالای پنجاه سال می‌کردند.

وی ادامه داد: پس از بارها تلاش برای دستگیری آنها، عوامل کلانتری احمدآباد بعد از شناسایی و کمین گذاری دقیق برای دستگیری این افراد، در نهایت سارقان را با تمام ادوات و وسایل مربوط به جرم و تعدادی تنه درخت قطور بریده شده به دام انداختند.

به گفته بخشدار احمدآباد مستوفی، صبح امروز چهار سارق دستگیر شده توسط نیروهای کلانتری احمدآباد مستوفی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شهرستان اسلامشهر شدند.

کریمی ضمن تشکر از توجه نیروی انتظامی از دقت و حساسیت مردم احمدآباد در خصوص حفظ و حراست از فضای سبز و محیط زیست نیز قدردانی کرد و گفت: در بسیاری از موارد،   مردم منطقه نسبت به بریدن و نابود کردن درختان حساس هستند و از طریق مقامات پیگیری می‌کنند.

وی همچنین نقش رسانه ها را در رصد محیط زیست و حفاظت و حراست از این بخش حیاتی جامعه موثر دانست و خاطرنشان کرد: حرکت به موقع پلیس و شناسایی دقیق سارقان این درختان درس عبرتی برای دیگرافراد مشابه آنها خواهد شد تا بدانند در احمدآباد مستوفی عزم همه بر این است که از محیط زیست و باغات و درختان موجود حراست و حفاظت کنند.

شهرستان اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب تهران واقع شده است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.