کد خبر : 3468
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵

روشن شدن موتور عمرانی شهرداری چهاردانگه در چهارماه

روشن شدن موتور عمرانی شهرداری چهاردانگه در چهارماه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، حسین واژیر،‌شهردار قانونی شهر چهاردانگه در نخستین نشست خبری خود با اهالی رسانه به بیان برخی از مهمترین رویدادها و دستاوردهای این شهرداری طی چهارماه گذشته پرداخت.او بعد از رای اعضای شورای شهر و برگزیده شدن به عنوان شهردار، از یکم اسفند سال گذشته به حکم استاندار

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، حسین واژیر،‌شهردار قانونی شهر چهاردانگه در نخستین نشست خبری خود با اهالی رسانه به بیان برخی از مهمترین رویدادها و دستاوردهای این شهرداری طی چهارماه گذشته پرداخت.او بعد از رای اعضای شورای شهر و برگزیده شدن به عنوان شهردار، از یکم اسفند سال گذشته به حکم استاندار تهران کار خود را به عنوان شهردار آغاز کرد و تاکنون و در طول تنها چهار ماه به کمک شورا و همراهی فرمانداری و دستگاه های اجرایی موفق به ثبت تغییراتی در شهر شد. بخشی از گزارش این شهردار جوان را در ادامه می خوانید.

1️⃣
در شروع کار؛ موضوعاتی مانند قرارداد های شهرداری ناقص و پروژه مترو منفعل بود.
از روز اولی که شهرداری چهاردانگه را تحویل گرفتیم؛ شخص وزیر به چهاردانگه آمد و پروژه مترو را نگاه نکرد و گفت اینجا چیزی ندارد که بازدید کنیم در حالی که یک سال و نیم بود که این پروژه فعال بود! تونل مترو به شکل محدود کار شده بود و فقط کمتر از حدود ۱۰ درصد از سقف مترو پیش رفته بود در حالی که ه به همت پرسنل شهرداری چهاردانگه سقف مترو ظرف ۲ ماه به پایان رسید.

2️⃣
در ارتباط با تزریق ریالی به پروژه مترو باید اعلام کنم که در طول سال گذشته فقط مبلغ ۳۰ میلیارد تومان به پیمانکار توسط شهرداری پرداخت شده بود در حالی که فقط ظرف سه ماه ابتدایی سال جاری به همت شورای شهر و شهرداری چهاردانگه توانستیم هفتاد میلیارد تومان به پیمانکار تزریق مالی کنیم که مجموع پرداختی را به یکصد میلیارد تومان رساندیم.

#سپیده_نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.