کد خبر : 4316
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶

رئیس شورای شهر احمدآباد مستوفی بازداشت شد

رئیس شورای شهر احمدآباد مستوفی بازداشت شد

🔺دستگیری ها ادامه دارد؟ به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، شورای شهر احمدآباد مستوفی، پرحاشیه ترین شورای شهرستان اسلامشهر در شش سال اخیر بوده است. یعنی این حاشیه پردازی همیشه وجود داشته اما از دوره قبل به شکل ویژه ای تغییر حالت داده و تا امروز هم ادامه یافته است. مهمترین نشانه این

🔺دستگیری ها ادامه دارد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، شورای شهر احمدآباد مستوفی، پرحاشیه ترین شورای شهرستان اسلامشهر در شش سال اخیر بوده است. یعنی این حاشیه پردازی همیشه وجود داشته اما از دوره قبل به شکل ویژه ای تغییر حالت داده و تا امروز هم ادامه یافته است. مهمترین نشانه این شرایط خاص،‌ دستگیری های دوره قبل و حالا آغاز دستگیری ها در دوره کنونی است.

▪️ بر اساس اطلاع خبرنگار  سپیده نیوز از منابع آگاه، در ادامه برخی اخبار و حواشی مطرح در احمدآباد مستوفی، صبح امروز رئیس شورای این شهر بازداشت شد.

▪️درباره علت و عوامل این بازداشت و اتهامات احتمالی هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست اما منابع آگاه از احتمال ادامه داشتن دستگیری ها در شهر احمدآباد خبر می دهند.

▪️در ماه های گذشته چالش های عجیبی بین شورا و شهردار احمدآباد وجود داشت که به نظر می رسد فضای کنونی خاتمه ای بر اختلافات شش ماه اخیر باشد.

▪️ گفتنی است که متاسفانه فضای اجرایی در احمدآباد بسیار پرحاشیه است که نشانه آن دستگیری های گسترده در دو سال پیش است که به دنبال آن شهردار وقت احمدآباد هم روانه زندان شد. البته هنوز از نتیجه آن پرونده اطلاعی در دست نیست.

#سپیده_نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.