کد خبر : 1909
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷

دیدار با شهردار تهران برای حل مشکلات مشترک / زاکانی مشکلات ما را حل می کند؟

دیدار با شهردار تهران برای حل مشکلات مشترک / زاکانی مشکلات ما را حل می کند؟

دیدار با شهردار تهران برای حل مشکلات اسلامشهر به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز،نماینده مردم اسلامشهر و فرماندار این شهرستان راهی خیابان بهشت شدند تا درباره مشکلات مشترک میان دو شهر گفتگو کنند. ➕در این دیدار که با هماهنگی نماینده مردم اسلامشهر انجام شد، مشکلات فراوانی که از دیرباز تاکنون بین شهرستان اسلامشهر و

دیدار با شهردار تهران برای حل مشکلات اسلامشهر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز،نماینده مردم اسلامشهر و فرماندار این شهرستان راهی خیابان بهشت شدند تا درباره مشکلات مشترک میان دو شهر گفتگو کنند.

➕در این دیدار که با هماهنگی نماینده مردم اسلامشهر انجام شد، مشکلات فراوانی که از دیرباز تاکنون بین شهرستان اسلامشهر و شهر تهران وجود داشته مورد بحث قرار گرفت.

➕این دیدار در حالی انجام می شود که طی یک ماه گذشته برخی اعضای شورای تهران و البته مدیران ریز و درشت شهرداری شاخ و شانه های زیادی درباره مساله حریم کشیده اند و به بهانه ساخته شدن شهرسنگ حسابی در رسانه ها گرد و خاک کردند

➕هنوز گزارشی از رویکرد شهردار تهران در این دیدار به بیرون درز نکرده اما اگر قرار بود مشکلات ساده حریم با این جلسات حل بشود احتمالا نیازی به آن همه گرد و خاک از سوی تهرانی ها نبود.

➕البته فکر نکنید همه چیز مربوط به حریم است. بلکه گرفتاری های زیادی وجود دارد که حل آنها در اختیار شهرداری تهران است. مثلا واگذاری سامان سرای شهرداری تهران به شهرستان اسلامشهر که در خیابان سوسنگرد واقع است، احداث ایستگاه متروی واوان برای استفاده مردم اسلامشهر از خط یک متروی تهران و رفع تداخلات موجود در حریم شهرستان با برخی مناطق شهرداری تهران و خدمات دهی مجدد شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به ساکنان فیروزبهرام، گلدسته و گلشهر، آغاز فرآیند ریل‌گذاری و خرید واگن متروی اسلامشهر و صدور سند مالکیت مصلی نماز جمعه چهاردانگه .

➕شهرستان اسلامشهر بیش از سه دهه است که مستقل شده اما هنوز این همه گرفتاری دارد که در اختیار شهرداری تهران است. انصافا همه مسئولانی که در این سی سال نان این دولت را خورده اند چه خاصیتی داشته اند برای این شهرستان؟

#سپیده_نیوز
#سمت_مردم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.