کد خبر : 4791
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹

دستگیری ۱۰۰ نفر از اراذل و اوباش نوظهور شهرستان اسلامشهر

دستگیری ۱۰۰ نفر از اراذل و اوباش نوظهور شهرستان اسلامشهر

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری ۱۰۰ نفر از اراذل و اوباش نوظهور و کشف تعداد ۷۷ قبضه سلاح سرد طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، سرهنگ محمدرضا علیزاده با اعلام این خبر افزود: با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور با هدف ایجاد محیطی امن و برای پاکسازی پارک ها و تفرجگاه های شهرستان اسلامشهر و جمع آوری حاملان سلاح سرد غیرمجاز و مبارزه با انواع سرقت به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: ماموران پلیس شهرستان در ۲۴ ساعت گذشته و با اجرای این طرح موفق به دستگیری ۱۰۰ نفر از اراذل و اوباش و کشف تعداد ۷۷ تیغه انواع سلاح سرد در مناطق مختلف اسلامشهر از جمله چهاردانگه، شهرک واوان، احمدآباد مستوفی، شهرک مطهری و پارک ها و بوستان ها شدند و ۶ خرده فروش مواد مخدر و ۱۷ سارق را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده دارای سوابقی از جمله شرارت، ایجاد مزاحمت، استفاده از سلاح سرد، نگهداری و توزیع مواد مخدر هستند، تصریح کرد : متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ علیزاده خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با تمام توان و با قاطعیت در راستای تامین امنیت و آسایش شهروندان با قانون شکنان برخورد می کند.

#سپیده نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.