کد خبر : 1535
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸

دستگیری یک عضو شورا در بخش چهاردانگه

دستگیری یک عضو شورا در بخش چهاردانگه

دستگیری یک عضو شورا در بخش چهاردانگه توسط پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران انجام‌شد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیدنیوز، منابع خبری موثق در حالی از دستگیری یکی از اعضای شوراهای اسلامی بخش چهاردانگه خبر می دهند که هنوز جزئیات این رویداد و اصل خبر از سوی پلیس یا سایر مسئولان تایید و تشریح

دستگیری یک عضو شورا در بخش چهاردانگه

توسط پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران انجام‌شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیدنیوز، منابع خبری موثق در حالی از دستگیری یکی از اعضای شوراهای اسلامی بخش چهاردانگه خبر می دهند که هنوز جزئیات این رویداد و اصل خبر از سوی پلیس یا سایر مسئولان تایید و تشریح نشده است.

بر اساس این گزارش در راستای مبارزه با مفاسد اداری، یکی از اعضای شورای اسلامی چهاردانگه را به همراه دو نفر دلال و یک نفر پیمانکار و احدی از کارکنان سد معبر به اتهام ارتشاء توسط پلیس امنیت غرب استان تهران با دستور قضائی بازداشت شدند.

گفتنی است پیش از این نیز دو نفر از پرسنل شهرداری چهاردانگه در این رابطه دستگیر و روانه زندان شده اند و دستگیری در این پرونده فساد همچنان ادامه دارد.

ظاهرا این دستگیری به اتهام فساد مالی و ارتشاء انجام شده و گویا ادامه دار خواهد بود. به نظر شما نفر بعدی چه کسی خواهد بود؟

این خبر تکمیل خواهد شد

#سپیده_نیوز
#سمت_مردم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.