کد خبر : 4554
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳

دستکاری 35 میلیاردی بودجه 1402 نسیم‌شهر/ در شورای نسیم‌شهر چه خبر است؟

دستکاری 35 میلیاردی بودجه 1402 نسیم‌شهر/ در شورای نسیم‌شهر چه خبر است؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، نسیم‌شهر عجیب‌ترین شهر شهرستان بهارستان و شاید استان تهران است، شهری با مدیران عجیب و تصمیمات عجیب‌تر که می‌توان درباره آبروریزی‌های آنها در طی دو سال اخیر چند کتاب نوشت بعد از فروکش کردن تب دستگیری اعضای شورای این شهر که تاکنون عدد آن به ۷ عضو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، نسیم‌شهر عجیب‌ترین شهر شهرستان بهارستان و شاید استان تهران است، شهری با مدیران عجیب و تصمیمات عجیب‌تر که می‌توان درباره آبروریزی‌های آنها در طی دو سال اخیر چند کتاب نوشت

بعد از فروکش کردن تب دستگیری اعضای شورای این شهر که تاکنون عدد آن به ۷ عضو رسیده، حالا شاهد اتفاقات عجیب‌تری مانند دستکاری‌ شبه‌دار بودجه‌ عمرانی شهر هستیم.

به‌عنوان نمونه اعتباراتی که قرار بود صرف ساخت یک پارک محله‌ای، هدایت آب‌های سطحی، ساختمان اداری شهرداری و احداث یک مجموعه ورزشی شوند، حالا یک به یک از بودجه امسال شهرداری حذف شدند تا صرف خرید گل و گیاه برای توسعه فضای سبز شود! ظاهرا خرید گل و گیاه آن‌هم در این فصل سال برای شهر اولویت بیشتری دارد!

این رقم که به عددی معادل 15 میلیارد تومان می‌رسد در حالی بدون چون و چرا به تصویب اعضای معلوم الحال شورای شهر رسیده که با تاسیس گلخانه شهرداری قرار شد نسیم‌شهر در تولید گل و گیاه دیگر خودکفا باشد!

دستکاری عجیب‌تر بعدی به ردیف اعتباری پروژه تقاطع غیرهمسطح برمی‌گردد، پروژه‌ای که فقط 15میلیارد صرف مطالعات آن شده و قرار بود در زمان مدیریت آقای عرب اجرا شود حالا با تصمیم عجیب شورای پرحاشیه نسیم‌شهر امسال هم اجرا نمی‌شود! چون ظاهرا برای حضرات به صرفه نیست!

آنطور که اسناد موجود نشان می‌دهد 20 میلیارد تومانی که برای فاز اول این پروژه در بودجه سال 1402 پیش‌بینی شده بود با چراغ سبز شورا از بودجه حذف و قرار است صرف روشنایی معابر شود‌. حالا کدام معابر خدا می‌داند!

واقعا مردم نسیم‌شهر چه گناهی کرده‌اند که بین تصمیمات عجیب و پرابهام اعضای شورای شهر گیر افتاده‌اند؟ پس چه کسی باید بحران نداشتن شهردار را در این شهر حل کند؟ حالا که فرمانداری نشان داده خیلی هم در پیگیری کردن مسائل مهم نسیم‌شهر موفق نیست و قطعا توان آن را ندارد، به نظر شما به نقش‌آفرینی چه کسی می‌توان امیدوار بود؟

#سپیده نیوز 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.