کد خبر : 4073
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵

در آستانه‌ی یک تصمیم غلط دیگر / شورای رباط کریم شهر را به لبه پرتگاه نزدیک تر کرد

در آستانه‌ی یک تصمیم غلط دیگر / شورای رباط کریم شهر را به لبه پرتگاه نزدیک تر کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، عمر شورای شهر کنونی رباط کریم از مرز دو سال گذشت اما عمق خرابکاری‌ها و حواشی ایجاد شده از سوی اعضای این دوره آنقدر زیاد شده که قابل مقایسه با هیچ دوره دیگری نیست. 💠 تاریخ شهر رباط کریم هرگز دستگیری هایی تا این حد آبروبر به

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، عمر شورای شهر کنونی رباط کریم از مرز دو سال گذشت اما عمق خرابکاری‌ها و حواشی ایجاد شده از سوی اعضای این دوره آنقدر زیاد شده که قابل مقایسه با هیچ دوره دیگری نیست.

💠 تاریخ شهر رباط کریم هرگز دستگیری هایی تا این حد آبروبر به خود ندیده بود. حاشیه هایی تا این حد زشت و تلخ هیچوقت مشاهده نشده بود. ارزان فروشی های تا این اندازه زننده و بد شکل هم سابقه نداشت.

💠 امروز که این خطوط را می خوانید، شورای رباط کریم موفق شده این کهن‌شهر مستعد را با همه مردمان نجیبش به قهقرای شهری بکشاند. حداقل امکانات، توسعه و پیشرفت در حد صفر، عمران و آبادانی تا اندازه‌ی خیال و رویا و هر کار خوب دیگری که فعلا فقط یک حرف تخیلی است.

💠 دستاوردهای تلخ این شورا آنقدر زیاد شده که باید یک شهر جدید با همه امکانات بسازند تا این تلخی ها از یاد برود. نکته مهم اینجاست که شورای فعلی رباط کریم، آنقدر که روی خرابکاری و ویرانی سرمایه گذاری کرده و فشار می آورد،‌هرگز به ساختن و آبادانی فکر هم نکرده است.

💠 دعواهای کودکانه بر سر هیئت رئیسه را اگر کنار بگذارید، دستگیری ها و حواشی را اگر فراموش کنید، قطعا نمی توانید رفتارهای دور از تصور در جریان انتخاب شهردار جدید را از یاد ببرید.

💠 اوضاع به گونه ای شده که حتی ممکن است دانش آموزان دبیرستانی هم امروز به واسطه آشنایی با یک عضو شورا و دادن چراغ سبز به هرکدام از آنها، رای مثبت برای شهردار شدن را بگیرند. یعنی شورای شهر آماده می شود تا به یک باره رباط کریم را به ورطه سقوط بکشاند و خلاص.

💠 اینجاست که حضور چهره های ریش سفید و عقلا می تواند کمک کند. در شهری که نماینده مجلس در عالم شخصی خودش غرق رویاهای عجیب و مضحک است، قطعا باید دنبال ریش سفیدی از میان عقلا گشت تا بتواند – شاید – این شهر را از دست شورای عجیبش نجات دهد.

💠 فاجعه ای که با عنوان انتخاب شهردار جدید در راه است، پیام رسان روزهایی تلخ است. دو سال و اندی این شهر در رکود کامل بوده و حالا با تصمیم غلط شورای شهر و دعواهای عجیب و منفعت طلبانه برخی از آنها احتمالا دو سال دیگر را هم در رکود و رو به ویرانی طی خواهد کرد.چه کسی باید جلوی این فاجعه شهری را بگیرد؟ حتما باید کار به دستگیری و بی آبرویی بکشد؟

#سپیده نیوز

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.