کد خبر : 4039
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶

خبرگزاری دولت خبر داد: افتتاح متروی پرند با ظرفیت جابه‌جایی ۱۳ هزار نفر

خبرگزاری دولت خبر داد: افتتاح متروی پرند با ظرفیت جابه‌جایی ۱۳ هزار نفر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، با پایان مراحل نهائی نصب علائم هشدار، نصب پله برقی، همچنین گیت فروش بلیت و سکوی مسافرگیری، ایستگاه مرکزی متروی پرند بعد از 18 سال به‌زودی افتتاح می‌شود. متروی شهر جدید پرند با ظرفیت جابه‌جایی مسافرین شهرهای جدید پرند، رباط‌کریم و روستاهای مسیر به تهران و بالعکس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، با پایان مراحل نهائی نصب علائم هشدار، نصب پله برقی، همچنین گیت فروش بلیت و سکوی مسافرگیری، ایستگاه مرکزی متروی پرند بعد از 18 سال به‌زودی افتتاح می‌شود.

متروی شهر جدید پرند با ظرفیت جابه‌جایی مسافرین شهرهای جدید پرند، رباط‌کریم و روستاهای مسیر به تهران و بالعکس با ظرفیت جابه‌جایی بیش از ۱۳ هزار نفر در شهریور ماه امسال آماده افتتاح است.

مسیر توسعه جنوبی خط یک متروی تهران بعد از ایستگاه شاهد در انتهای خط یک شروع شده و شامل ایستگاه‌های آفتاب، فرودگاه امام خمینی شماره یک، فرودگاه امام خمینی شماره دو و پرند است. ایستگاه شهر پرند در واقع آخرین ایستگاه در توسعه جنوبی خط یک است .

هم اکنون عملیات اجرایی قطعه سوم این پروژه در ایستگاه پرند با تکمیل اجرای عملیات معماری و تاسیسات الکتریکال و مکانیکال به پایان رسیده و با تکمیل ۹۹ درصدی آماده افتتاح در هفته دولت است.

#سپیده نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.