کد خبر : 3258
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸

حمایت از صنایع و پشتیبانی از بخش تولید وظیفه مهم اداره صمت است

حمایت از صنایع و پشتیبانی از بخش تولید وظیفه مهم اداره صمت است

فرماندار اسلامشهر گفت: حمایت از صنایع بزرگ، متوسط و کوچک شهرستان و پشتیبانی از بخش تولید وظیفه مهم اداره صمت است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر حسین حبیبی که بمناسبت روز ملی صنعت و معدن در اداره صمت شهرستان حضور یافته بود، ضمن گفتگو با

فرماندار اسلامشهر گفت: حمایت از صنایع بزرگ، متوسط و کوچک شهرستان و پشتیبانی از بخش تولید وظیفه مهم اداره صمت است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر حسین حبیبی که بمناسبت روز ملی صنعت و معدن در اداره صمت شهرستان حضور یافته بود، ضمن گفتگو با کارکنان این اداره با اشاره به ظرفیت های اسلامشهر در بخش صنایع مختلف غذایی،فلزی، چوبی و… اظهار داشت: اداره صمت به عنوان پل ارتباطی میان صنعتگران و تولیدکنندگان شهرستان با مجموعه اداری اسلامشهر می تواند نقش موثری در رسیدگی به مسائل و مشکلات این مجموعه ها ایفا کند.

وی همچنین به فعالیت شرکت های متعدد دانش بنیان در شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به نقش مهم شرکت های دانش بنیان در خودکفایی کشور و ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان تحصیلکرده و نخبه، مسائل و موضوعات مربوط به این شرکتها نیز میبایست مورد پیگیری قرار گیرد.

در این جلسه که امید ابراهیمی معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار نیز حضور داشت فرماندار اسلامشهر با اهدای لوح تقدیر از سید علی اکبر حسینی رئیس اداره صمت شهرستان تجلیل به عمل آورد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.