کد خبر : 1441
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۴

جمع آوری سگ های ولگرد مطالبه اصلی اسلامشهری ها در سامانه ۱۳۷

جمع آوری سگ های ولگرد مطالبه اصلی اسلامشهری ها در سامانه ۱۳۷

 شهروندان اسلامشهری در هفته جاری ۲۳۷ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری داشتند و در این بین بیشترین مطالبه آنان جمع آوری سگ های ولگرد و بدون صاحب بوده است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر روز چهارشنبه اعلام کرد: در هفته جاری تعداد ۳۲۷ تماس مردمی در سامانه ۱۳۷

 شهروندان اسلامشهری در هفته جاری ۲۳۷ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری داشتند و در این بین بیشترین مطالبه آنان جمع آوری سگ های ولگرد و بدون صاحب بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر روز چهارشنبه اعلام کرد: در هفته جاری تعداد ۳۲۷ تماس مردمی در سامانه ۱۳۷ ثبت شده که موضوعاتی همچون مزاحمت حیوانات و جمع آوری سگ های ولگرد، ایجاد و ساماندهی فضای سبز، نظافت شهری، ساخت و ساز بیشترین پیام ها را به خود اختصاص داده اند.

همچنین در خصوص مناطق دو و یک و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری حجم بسیاری از تماس مردمی را به خود اختصاص داد.

براساس این گزارش، سامانه ۱۳۷ به عنوان یکی راه های ارتباطی شهروندان با مجموعه مدیریت شهری است که نقش بسزایی در کاهش مشکلات شهری دارد و شهروندان می توانند از طریق این سامانه به بیان مشکل و درخواست خود بپردازند که بلافاصله پس از ثبت پیام در سامانه، پیگیری جهت رفع مشکل و رسیدگی به آن انجام خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.