کد خبر : 1858
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶

بازگشت روشنایی به جاده احمدآباد

بازگشت روشنایی به جاده احمدآباد

جاده احمداباد با مشارکت شهرداری‌ اسلامشهر و احمدآباد روشن شد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز؛بخشدار احمدآباد مستوفی از آغاز فرآیند ارتقای روشنایی جاده احمدآباد خبر داد و گفت این طرح با پیگیری های بخشداری و فرمانداری و البته مشارکت موثر شهرداری های احمدآباد مستوفی و منطقه پنج اسلامشهر عملیاتی شده است. به گفته

جاده احمداباد با مشارکت شهرداری‌ اسلامشهر و احمدآباد روشن شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز؛بخشدار احمدآباد مستوفی از آغاز فرآیند ارتقای روشنایی جاده احمدآباد خبر داد و گفت این طرح با پیگیری های بخشداری و فرمانداری و البته مشارکت موثر شهرداری های احمدآباد مستوفی و منطقه پنج اسلامشهر عملیاتی شده است.

به گفته کیان کریمی، این مسیر جزو محورهای پرتردد و خطرناک شهرستان اسلامشهر است که در سالهای اخیر به دلیل کاهش میزان روشنایی مسیر با خطرات بالقوه‌ای روبه رو بوده است.

چند سال قبل با مشارکت شهرداری های اسلامشهر و احمدآباد این مسیر به روشنایی مجهز شد اما به خاطر استفاده از لامپ های نامناسب، به تدریج کیفیت نور آنها کاهش پیدا کرد و در نهایت جاده دوباره خاموش شد.

حالا بعد از چند سال و با پیگیری ها و اصرارهای فرمانداری و بخشداری و همچنین همراهی های ادارات راه و شهرسازی و سایر دستگاه ها، تمام لامپ های این مسیر با هزینه قابل توجهی بازسازی شد و حالا با استفاده از لامپ های نسل جدید روشنایی به جاده احمدآباد مستوفی برگشت.

در این طرح که از ورودی آزادگان تا تقاطع آزادراه ساوه اجرایی شده بیش از چهارصد چراغ اس‌ام دی نصب شده که مجموعا بیست میلیارد ریال هزینه دربر داشته است.

جاده احمداباد با مشارکت شهرداری‌ اسلامشهر و احمدآباد روشن شد

جاده احمداباد با مشارکت شهرداری‌ اسلامشهر و احمدآباد روشن شد

#سپیده_نیوز
#سمت_مردم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.