کد خبر : 2306
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱:۰۱

تحویل واحد‌های مسکن مهر ناقص به مالکان/ شرکت عمران پرند نظارت نمی کند؟

تحویل واحد‌های مسکن مهر ناقص به مالکان/ شرکت عمران پرند نظارت نمی کند؟

تحویل واحد‌های مسکن مهر ناقص به مالکان به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز؛اخیرا خبر تحویل واحد‌های مسکن مهر پرند را بسیار شنیده ایم، تحویلی که باعث خوشحالی بسیاری از متقاضیان و پایان 12 سال چشم انتظاری مردم شده است. اما این تحویل ها به چه قیمتی انجام می شود؟ آیا مدیران شرکت عمران مسکن

تحویل واحد‌های مسکن مهر ناقص به مالکان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز؛اخیرا خبر تحویل واحد‌های مسکن مهر پرند را بسیار شنیده ایم، تحویلی که باعث خوشحالی بسیاری از متقاضیان و پایان 12 سال چشم انتظاری مردم شده است.

اما این تحویل ها به چه قیمتی انجام می شود؟ آیا مدیران شرکت عمران مسکن مهر خبر از چگونه تحویل دادن واحد‌ها به متقاضیان دارند؟ آیا در هنگام تحویل، خبر دارند که پیمانکاران چگونه و با چه وضعیتی واحد‌ها را به متقاضیان تحویل می‌دهند؟

بسیاری از متقاضیان در فیلم و یا عکس‌های که برای ما ارسال کرده اند اعلام می کنند پنجره ها شیشه ندارد، پشت بام درب ندارد، آسانسور ناقص است، درب ها قفل ندارند، داخل طبقات پراز نخاله ساختمانی است و….

برادران عزیز شرکت عمران! کلاهتان را قاضی کنید و ببینید آیا بعد از ۱۲ سال چشم انتظاری این حق مردم مظلوم مهر نشین پرند است؟

#سپیده نیوز

#سمت مردم

تحویل واحد‌های مسکن مهر ناقص به مالکان

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.