کد خبر : 3937
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷

بی انضباط و پُرهرج و مرج؛ مثل ایستگاه تاکسی های نسیم‌شهر

بی انضباط و پُرهرج و مرج؛ مثل ایستگاه تاکسی های نسیم‌شهر

چه کسی باید رسیدگی کند؟! به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، اینروزها ایستگاه تاکسی‌های نسیم‌شهر در خیابان سوم به محلی پُرهرج و مرج از حضور خودروهای شخصی تبدیل شده که صاحبان آن با قلدری و گردن‌کشی اجتماعی به هر شکلی که تمایل دارند، ماشین را در ایستگاه، پارک کرده و گوش‌خود را بر

چه کسی باید رسیدگی کند؟!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، اینروزها ایستگاه تاکسی‌های نسیم‌شهر در خیابان سوم به محلی پُرهرج و مرج از حضور خودروهای شخصی تبدیل شده که صاحبان آن با قلدری و گردن‌کشی اجتماعی به هر شکلی که تمایل دارند، ماشین را در ایستگاه، پارک کرده و گوش‌خود را بر هر توصیه منطقی فرو بسته اند!

اینکه یک فضای عمومی که محلی برای ارائه خدمات به مردم است، اینگونه در تصرف عده ای شهروندنما قرار گرفته و موجب آزار و اذیت اقشار مختلف می شود، جریانی است که می بایست ازسوی پلیس راهور، سازمان تاکسیرانی و ادارات ذی‌مدخل دیگر به سرعت رفع و رجوع گردد اما متاسفانه جریان در واقعیت به نحو دیگری رقم خورده است.

اجرای پارک دوبل و بیشتر، ترافیک و سایر تخلفات رانندگی ارمغان این ولنگاری و بی انضباطی شهری در نسیم شهر است که انگار حالا حالاها کسی قصد ورود به آن را ندارد!

#سپیده نیوز

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.