کد خبر : 1434
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۷

با حضور مسئولان انجام شد؛ گشایش پارک علم و فناوری پردیس اسلامشهر

با حضور مسئولان انجام شد؛ گشایش پارک علم و فناوری پردیس اسلامشهر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، نخستین مرکز پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با حضور رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه، معاون فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و جمعی از مسئولان در اسلامشهر گشایش یافت. سیدمحمد جواد صدری مهر رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، حامد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، نخستین مرکز پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با حضور رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه، معاون فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و جمعی از مسئولان در اسلامشهر گشایش یافت.

سیدمحمد جواد صدری مهر رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، حامد افشاری معاون فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و فناوری پردیس، حسین اصغری شیوایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر، مدیران پارک علم و فناوری و جمعی از مسئولان واحد اسلامشهر و مدیران شرکت‌های صنعتی مستقر در پارک علم و فناوری پردیس اسلامشهر در این مراسم حضور شد.

اصغری شیوایی در این مراسم با بیان رویکرد‌های کلان دانشگاه آزاد اسلامی در راستای فعالیت پارک علم و فناوری، همکاران خود در حوزه معاونت پژوهش و فناوری را خطاب قرار داد و خواستار استفاده حداکثری و بهینه آنان از این موقعیت ویژه شد.

افشاری هم با بیان اینکه مراکز(پردیس‌ها) پارک‌ علم و فناوری هیچ تفاوتی با پارک‌های اصلی ندارند، گفت: تمام قوانین و امتیازات جاری بر پارک‌ها در مراکز پارک‌ها نیز قابل استفاده است.

وی زیرساخت‌های موجود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر برای ایجاد مرکز پارک علم و فناوری را بسیار مناسب دانست و عنوان کرد که این زیرساخت در واحد‌های رتبه نخست استان تهران نیز وجود ندارد و می‌توان واحد اسلامشهر را در بخش ظرفیت ایجاد پارک علم و فناوری به عنوان واحدی ویژه در استان تهران برشمرد.

معاون فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران وجود پارک علم و فناوری را بستری مناسب برای حمایت از اشتغال علمی فارغ التحصیلان و دانشجویان دانشگاه آزاد عنوان کرد و گفت: واحد اسلامشهر با بهره‌گیری از از این امتیاز ویژه می‌تواند در استان تهران بین واحد‌های دیگر دانشگاهی پیشتاز باشد.در ادامه این مراسم حاضران از نمایشگاه دستاورد‌های فناورانه و نوآورانه واحد‌های صنعتی مستقر در پارک علم و فناوری پردیس اسلامشهر بازدید و از نزدیک با فعالیت‌های این واحد‌های صنعتی آشنا شدند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.