کد خبر : 4045
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱

ایستگاه مترو رباط کریم به کجا رسید؟/ سرپرست شهرداری توضیح داد

ایستگاه مترو رباط کریم به کجا رسید؟/ سرپرست شهرداری توضیح داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، سرپرست شهرداری رباط کریم در جمع خبرنگاران به تشریح تازه ترین پیشرفتهای پروژه حیاتی ایستگاه مترو رباط کریم پرداخت و گفت: در مسیر اجرا با شهرک فرودگاهی دچار مشکل شدیم اما اجازه نمی دهیم کار متوقف شود. ابوالفضل سیفی با اشاره به پیش بینی اعتبار ۳۵ میلیارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، سرپرست شهرداری رباط کریم در جمع خبرنگاران به تشریح تازه ترین پیشرفتهای پروژه حیاتی ایستگاه مترو رباط کریم پرداخت و گفت: در مسیر اجرا با شهرک فرودگاهی دچار مشکل شدیم اما اجازه نمی دهیم کار متوقف شود.

ابوالفضل سیفی با اشاره به پیش بینی اعتبار ۳۵ میلیارد تومانی برای سکوی مترو رباط کریم، گفت: کار اجرایی این پروژه جدی و محکم در حال اجرا است و قبل از گرم شدن مترو پرند ایستگاه رباط کریم باید تکمیل شود.

او با اشاره به اینکه فعلا تا امضای تفاهم‌نامه با شرکت مترو، ماشین آلات شهرداری در حال تسطیح مسیر دسترسی به محل ایستگاه مترو هستند، خاطر نشان کرد: متاسفانه در روند عقد قرار داد اشتباهی صورت گرفته که می بایست رفع شود اما بزودی بعد از عقد تفاهم نامه با شرکت مترو کار با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.