کد خبر : 4997
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴

افتتاح بیمارستان 400 تختخوابی اسلامشهر تا پایان سال

افتتاح بیمارستان 400 تختخوابی اسلامشهر تا پایان سال

حسین حبیبی در گفتگوی اختصاصی با  سپیده نیوز از افتتاح بیمارستان بزرگ اسلامشهر تا پایان امسال خبر داد و تاکید کرد که همزمان با هفته سلامت ( در اردیبهشت ماه سال آینده) تمامی بخش های این بیمارستان کاملا آماده بهره برداری خواهد شد.

🔺 توضیحات فرماندار درباره زمان و نحوه افتتاح بیمارستان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، تنها چند ساعت مانده به میلادپیامبر رحمت و مهربانی، خبر خوبی از زبان فرماندار اسلامشهر شنیدیم که حتما همه شهروندان این منطقه را خوشحال خواهد کرد.

▪️ حسین حبیبی در گفتگوی اختصاصی با  سپیده نیوز از افتتاح بیمارستان بزرگ اسلامشهر تا پایان امسال خبر داد و تاکید کرد که همزمان با هفته سلامت ( در اردیبهشت ماه سال آینده) تمامی بخش های این بیمارستان کاملا آماده بهره برداری خواهد شد.

▪️این بیمارستان در دولت احمدی نژاد و در یکی از سفرهای استانی او وعده داده شد و در طول دولت خودش حداکثر 10 درصد پیش رفت .

▪️دولت روحانی هم اقبالی به ساخت این بیمارستان نداشت و حتی در دو مرحله به دنبال فروش آن به بانک ملت و بخش خصوصی بود و در نهایت با حدود بیست درصد پیشرفت فیزیکی و در حال رکود تحویل دولت کنونی شد.

▪️همزمان با شروع به کار دوره کنونی مجلس شورای اسلامی، وقتی برای اولین بار  مهدی شریفیان به عنوان نماینده ای از دل اسلامشهر به خانه ملت راه یافت، پیگیری های گسترده ای برای دفاع از حقوق مردم و حفظ این بیمارستان و تکمیل آن انجام داد.

▪️پس از شروع به کار دولت رئیسی و با پیگیری های بدون توقف شریفیان و فرماندار اسلامشهر، حالا شاهد سرعت چشمگیر پیشرفت پروژه هستیم.

▪️بر اساس آمارهای غیررسمی، همین امسال با تلاش ها و رایزنی های مستمر نماینده مردم اسلامشهر و همراهی خوب دولت بیش از هزار میلیارد تومان ببرای تکمیل و تجهیز این پروژه تخصیص یافته و همین رقم باعث می شود دلگرمی ها برای افتتاح قطعی در زمان تعیین شده بیشتر شود.

▪️حیف بود همزمان با میلاد پیامبر مهربانی و عشق این خبر را با شما به اشتراک نگذاریم.

#سپیده نیوز 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.